بعضی از طرفداران علاقمند هستند تا شیا لابوف را در نقش رد هود ببینند

22 September 2016 - 12:00

از اوایل دهه‌ی قبل که فیلم‌های ابرقهرمانی محبوب شدند و یکی موضوعاتِ صحبت طرفداران در شبکه‌‎های اجتماعی، بازیگرانی نیز در نقش این ابرقهرمانی بازی می‌کنند. حالا که فیلم‌های ابرقهرمانی در نقطه‌ی اوج خود قرار گرفته‌اند کمتر بازیگر مشهوری را می‌توان یافت که  پیشنهاد بازی در نقش یک ابرقهرمان نداشته باشد. بازیگر فیلم‌های Transformers «تبدیل شوندگان» و Fury «خشم»، شیا لابوف (Shia LaBeouf ) یکی از آخرین بازیگرانی است که برای حضور در فیلم ابرقهرمانی تحت نظر است.. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شایعاتی از حضور شیا لابوف در دنیای بتمن وجود دارد و طرفدارن نیز علاقمند هستند تا او نقش جیسون تاد (Jason Todd) که به رد هور (Red Hood) معروف است را بازی کند. یک تقاضانامه‌ی جدید در سایت Change.org وجود دارد که خواهان این است که شیا لابوف نقش رد هود را در جهان توسعه یافته DC بازی کند. در این تقاضانامه دلایلی نز برای انتخاب شیا لابوف ذکر شده است؛ یکی از دلایل این است که او به خوبی در نقش خود قرار می‌گیرد و مرزی برای خود قائل نمی‌شود و دیگری نیز او را به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگرانی هالیوود نام می‌برد. یکی از نکات جالبی که در این تقاضانامه وجود داشت به بن افلک (Ben Affleck) مربوط می‌شد. این نکته به این اشاره داشت که بعد از این که بن افلک برای بازی در نقش بتمن انتخاب شد بسیاری از طرفداران از این موضوع ناراضی بودند، ولی بعد از اکران فیلم  Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» دیدگاه آن افراد تغییر کرد و حالا خیلی‌ها او را برای بازی در نقش بتمن مناسب می‌دانند.

در حال حاضر تنها چهارصد نفر حمایت خود را از این تقاضانامه‌ اعلام کرده‌اند. با وجود اینکه درخواست‌های طرفداران شانس زیاد برای تبدیل شدن به واقعیت ندارند، ولی جالب خواهد بود تا ببینیم که چه تعدادی از طرفداران خواهان این هستند تا شیا لابوف را در نقش رد هود ببینند. شیا لابوف در چند سال اخیر مشکلاتی نیز داشته که باعث بدنامی او شده، ولی آن قسمت از تقاضانامه‌ که بیان می‌کرد که شیا لابوف برای ایفای نفش خود حد و مرزی قائل نمی‌شود کاملاً درست است. او در هنگام بازی کردن در فیلم Fury «خشم» او چند دندان خود را کشید تا بتواند بهتر شخصیت خود را نشان دهد و بهترین بازی خود را برای موفقیت فیلم به نمایش بگذارد.

۲۳۰۲b40ea5da6b03643917115370ef57c1e0aa36

شیا لابوف تا به حال حضور خوبی نیز در باکس آفیس داشته. او با بازی در نقش سم ویتیکی (Sam Witwicky) در سه فیلم اول Transformers «تبدیل شوندگان» و نقش مات ولیلمز (Mutt Williams) در فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه‌ی بلورین» چندین فیلم بلاک‌باستر خوب نیز داشته، ولی هنوز در هیچ یک از فیلم‌های ابرقهرمانی بازی نکره است. چندی پیش قرار بود که شیا لابوف نقش ستوان ادواردز (Lieutenant Edwards) را در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» داشته باشد؛ اما در نهایت این نقش به اسکات ایستوود (Scott Eastwood) رسید.

حتی اگر کمپانی بادران وارنر به سراغ شیا لابوف نروند، ولی رد هود می‌تواند وارد جهان توسعه یافته DC شود. در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» یک بنای یادبود از رابین در غار بتمن به نمایش درآمد و با اینکه کمپانی بادران وارنر این موضوع را تایید نکرده است؛ اما اشاره‌ای به این شد که در فیلم جیسون همانند کتاب‌های مصور کشته شده است. جیسون بعدا احیا می‌شود و شخصیت رد هود را می‌سازد و با جرم وجنایت با روش تهاجمی و خشن‌تری مبارزه می‌کند. یک فیلم جدید از  بتمن در حال ساخت است و تا به حال تنها حضور دث‌استروک (Deathstroke) در فیلم تایید شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شیا لابوف می‌تواند به خوبی در نقش رد هود نقش آفرینی کند یا بازیگر دیگری برای بازی در نقش رد هود مناسب‌تر است؟

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    به نظر میتونه رد هود خوبی باشه

  • Masih says:

    ولی قیافش بیشتر به شخصیت های درام میاد تا ابرقهرمانانه.

    • Matt Murdock says:

      عزیز، رابرت دانی جونیور،شرلوک هولمز بوده،آیرون منم بوده،حالا زمزمه ی شمس تبریزی شدنش هم میاد.
      به قیافه که نیس

      • empty says:

        موضوع سر Shia LaBeouf هست ،کسی در مورد رابرت دانی حرف نزد که
        شیا واقعاً به درد ابرقهرمانی نمیخوره، بازی کردن تو نقش ابر قهرمانی قیافه ی درشت،سیکس پک و قد نسبتاً بلند میخواد که این نداره
        مگه اینکه ابرقهرمان خاصی باشه که به اون عناصر نیاز نداشته باشه

        • batman says:

          میخوای مدل بیارن .اتفاقا قیافش برای اینجور نقشا خیلی هم خوبه تازه هیکلشم متوسطه میتونه مثل خیلی از بازیگرای ابر قهرمانی در عرض چند ماه هیکلشو بیاره رو فرم

  • Hanna says:

    لبوف بازیگر فوق العاده ایه که معلوم نیست چرا ستاره نمى شه