چهار بازیگر جدید به بازسازی سریال Utopia محصول آمازون پیوستند

27 February 2019 - 19:00

بازسازی سریال انگلیسی محبوب Utopia «آرمان‌شهر» توسط آمازون در حال کامل کردن گروه بازیگرانش است و چهار بازیگر جدید شامل دزمین بورژس (Desmin Borges)، اشلی لاتروپ (Ashleigh LaThrop)، فرح مکنزی (Farrah Mackenzie) و کریستوفر دنهام (Christopher Denham) را به گروه بازیگران خودش اضافه کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سریال Utopia گروهی از بزرگسالان جوان که به صورت آنلاین با هم آشنا می‌شوند پس از اینکه یک رمان گرافیکی عجیب و مرموز را به دست می‌آورند توسط سازمان دولتی مخوفی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. آن‌ها متوجه می‌شوند تئوری‌های توطئه در این کامیک ‌بوک احتمالا واقعی هستند که باعث می‌شود آن‌ها در جایگاه خطرناک و خاصی برای نجات دنیا قرار بگیرند.

ساشا لین (Sasha Lane) از قبل برای بازی در نقش اصلی فراری یعنی جسیکا هاید انتخاب شده بود و رین ویلسون (Rainn Wilson) نقش مایکل استیرنز دانشمند نادیده گرفته شده را بازی خواهد کرد.

بورژس نقش ویلسون ویلسون، تئوری‌پرداز توطئه‌ی نابغه و عجیبی را بازی می‌کند که کامیک «آرمان‌شهر» به شدت موردتوجه او قرار گرفته و معتقد است این کامیک رازهای تاریکی درباره‌ی آینده‌ی دنیا را مخفی کرده است.

لاتروپ نقش بکی را بازی می‌کند که از مهربانی خودش برای رسیدن به این کامیک بوک که می‌تواند جان او را نجات دهد استفاده می‌کند.

مکنزی نقش الیس، بچه‌ای به سرپرستی گرفته شده با عزم پولادین را بازی می‌کند که وارد دنیای خطرناک نابغه‌ها می‌شود.

دنهام نقش آربی، شروری بدذات را بازی می‌کند که احساس نداشته و از نظر اجتماعی با دیگران ارتباطی ندارد. این ظاهر بی‌روح او وقتی چیزهای جدیدی درباره‌ی دوران کودکی خودش متوجه می‌شود از بین می‌رود.

سریال Utopia توسط گیلین فلین (Gillian Flynn) نویسنده‌ی Gone Girl «دختر گمشده» ساخته می‌شود که شورانر سریال است و همچنین تهیه کنندگی اجرایی آن را درکنار دنیس کلی (Dennis Kelly) سازنده‌ی سریال اصلی Utopia که سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ پخش شد برعهده دارد. آمازون فعلا سفارش ساخت یک فصل ۹ اپیزودی از این سریال را داده است. دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال شامل شارون هال (Sharon Hall)، کارن ویلسون (Karen Wilson) و جسیکا رودز (Jessica Rhoades) می‌شوند که رودز در ساخت مینی‌سریال Sharp Objects «چیزهای تیز» محصول HBO با فلین همکاری داشته است. شارون لوی (Sharon Levy) نیز نظارت بر این پروژه را برعهده دارد.

لاتروپ بازیگر تئاتری آموزش‌دیده است که در دو دنباله‌ی Fifty Shades of Grey «پنجاه طیف خاکستری» حضور داشته و نقش ثابتی در سریال کمدی Sirens «سایرن‌ها» محصول شبکه USA داشته است. او به زودی در فصل سوم سریال موردانتظار The Handmaid’s Tale «داستان ندیمه» و همچنین سریال The 100 دیده خواهد شد. او قبل از حضور در سریال Utopia، در فیلمبرداری فصل دوم سریال کمدی The Kominsky Method «روش کامینسکی» محصول نتفلیکس حضور پیدا می‌کند که جایزه گلدن گلوب بهترین سریال کمدی سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرد.

بورژس نقش ادگار را در سریال You’re the Worst «تو بدترینی» محصول شبکه FXX بازی کرده و به زودی در سریال Living With Yourself «زندگی با خودت» نقش ثابتی خواهد داشت. بورژس به تازگی در فیلم موردتحسین Private Life «زندگی خصوصی» ساخته‌ی تامارا جنکینز (Tamara Jenkins) حضور داشته است.

مکنزی بازیگری ۱۳ساله است که حدود ۱۰ سال در این صنعت تجربه دارد. او در فیلم Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس» ساخته‌ی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) نقشی کلیدی داشت، و به تازگی در فیلم نتفلیکسی You Get Me با بازی بلا تورن (Bella Thorne) حضور داشته است. او همچنین بازی در فیلم مستقل Please Stand By «لطفا منتظر بمانید» را به پایان رسانده که در آن نقش نوجوانی داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) را بازی می‌کند و همچنین نقش اصلی را در فیلم مهیج Ascension «صعود» بازی کرده است.

دنهام در فیلم‌های Argo «آرگو» ساخته‌ی بن افلک (Ben Affleck) و Money Monster «هیولای پول» ساخته‌ی جودی فاستر (Jodie Foster) حضور داشته است. او همچنین در سریال Billions «میلیاردها» محصول شبکه Showtime نقش ثابتی دارد و با فیلمسازان بزرگی مثل مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، مایک نیکولز (Mike Nichols) و بری لوینسون (Barry Levinson) همکاری داشته است. دنهام به زودی در فیلم Fast Color با بازی گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) حضور خواهد داشت.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.