انتخاب کارگردان انیمیشن موفق Spider-Verse برای کارگردانی دنباله‌ی Puss in Boots

27 February 2019 - 18:30

فقط چند روز پس از اینکه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کرد، باب پرسیچتی (Bob Persichetti) یکی از کارگردانان این انیمیشن برای ساخت دنباله‌ی Puss in Boots «گربه چکمه‌پوش» محصول سال ۲۰۱۱ انتخاب شده است. این انیمیشن اسپین‌آف سری Shrek «شرک» بود که در آن آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) صداپیشگی این گربه‌ی یاغی شمشیرباز را برعهده داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این کار از نظر سودبری کاملا منطقی است. پس از اینکه این شخصیت در Shrek 2 «شرک ۲» معرفی شد و همچنین در Shrek the Third (شرک سوم) و Shrek Forever After «شرک برای همیشه» حضور داشت، انیمیشن Puss In Boots به کارگردانی کریس میلر (Chris Miller) در باکس‌آفیس جهانی فروش عالی ۵۵۵ میلیون دلاری را کسب کرد. البته در آن انیمیشن شاهد گروه صداپیشگان درجه یکی هم بودیم که شامل سلما هایک (Salma Hayek)، زک گالیفیناکیس (Zach Galifianakis)، بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton)، ایمی سداریس (Amy Sedaris) و گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) می‌شد. دنباله‌ای به نام Puss in Boots 2: Nine Lives & 40 Thieves «گربه چکمه‌پوش ۲: ۹ جان و ۴۰ دزد» پس از آن معرفی شد، اما سال ۲۰۱۵ ساخت آن متوقف شد. ماه نوامبر ۲۰۱۸ گزارشی مبنی بر این منتشر شد که Puss in Boots و Shrek تحت رهبری کریس ملداندری (Chris Meledandri) تهیه کننده‌ی Despicable Me «من نفرت‌انگیز» ریبوت خواهند شد.

امروزه کمپانی انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس به انیمیشن جدیدی نیاز دارد تا کمپانی را سرپا نگه دارد. زمانی که Shrek بالاخره پس از سال‌ها بازنشسته شد، این کمپانی سراغ فرنچایز How to Train Your Dragon «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» رفت، که سه فیلم آن روی هم تقریبا فروشی ۱.۵ میلیارد دلاری را تجربه کردند. اما به احتمال زیاد سومین فیلم این فرنچایز یعنی How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» آخرین فیلم این فرنچایز باشد.

حالا کمپانی به سراغ Puss in Boots رفته و قطعا می‌توان گفت این کار را به اشخاص قابل اطمینانی سپرده است. پرسیچتی چندین سال است حضور موثری در دنیای انیمیشنی داشته و در ساخت کلاسیک‌های دیزنی مثل Hercules «هرکول» و Mulan «مولان» به عنوان طراح واسط، در ساخت Monsters vs. Aliens «هیولاها علیه بیگانگان» به عنوان طراح استوری‌برد و در The Little Prince «شازده کوچولو» و Puss in Boots اصلی به عنوان سرپرست داستانی همکاری داشته است. Spider-Verse اولین تجربه‌ی کارگردانی او بود که به یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ تبدیل شد. اگر او بتواند نیمی از جذابیت Spider-Verse را وارد Puss in Boots کند، قطعا مشتاق تماشای چنین انیمیشنی هستیم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.