زک افرون و آنا کندریک به انیمیشن Human Discoveries پیوستند

28 February 2019 - 11:30

کمدی انیمیشنی جدید Facebook Watch به نام Human Discoveries زک افرون (Zac Efron) و آنا کندریک (Anna Kendrick) را در اختیار گرفته است. این سریال که از اواخر امسال پخش می‌شود، ساخته‌ی کریس برونو (Chris Bruno) و دیوید هاوارد لی (David Howard Lee) و موسسان ShadowMachine، کوری کمپودونیکو (Corey Campodonico) و الکس بالکلی (Alex Bulkley) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن Human Discoveries درباره چندتا دوست است که در آغاز دوره تمدن انسانی زندگی می‌کنند. البته آن‌ها اولین افرادی هستند که چیزهای ضروری مانند آتش و چرخ را کشف می‌کنند. اما از همه مهم‌تر این است که به بهترین و بدترین کشفیات انسانی پی می‌برند. هنر. مُد. نژادپرستی. گفتگو و از همه گیج‌کنننده‌تر، تک همسری.

افرون و کندریک در دنیای صداپیشگی انیمیشن تجربیاتی دارند. افرون قبلا صداپیشه دکتر سوس در اقتباس انیمیشنی The Lorax بوده در حالیکه کندریک صداپیشه پرنس پاپی در فرنچایز Trolls بود.

افرون و کندریک به کمدین‌هایی همچون لامورن موریس (Lamorne Morris)، جیلیان بل (Jillian Bell)، پل اسکیر (Paul Scheer) و لیزا کادرو (Lisa Kudrow) پیوسته‌اند. افرون و کندریک تهیه کنندگان اجرایی کار به همراه برانو، لی، کمپودونیکو، بالکلی، کرک جی. رودل، جیسون بارت و مایک سیمکین هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.