اضافه شدن مری استینبرگن به تیم بازیگران Zoey’s Extraordinary Playlist

28 February 2019 - 14:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، برنده جایزه اسکار: مری استینبرگن (Mary Steenburgen) برای بازی در پایلوت کمدی-درام موزیکال جدید شبکه NBC به نام Zoey’s Extraordinary Playlist (پلی‌لیست عجیب زوی) انتخاب شده است. او نقش مگی، مادر زوی، را ایفا می‌کند که برای کنار هم نگه داشتن خانواده‌اش نهایت تلاشش را می‌کند. در این پایلوت، جین لوی (Jane Levy) به عنوان کاراکتر افتخاری، اسکایلر آستین (Skylar Astin) در نقش مکس، و الکس نول (Alex Newell) در نقش مو، نیز بازی می‌کنند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

استینبرگن را بیشتر به خاطر ایفای نقش بسیار عالی لیندا وست دومر در درامدی Melvin and Howard (ملوین و هووارد)، محصول سال ۱۹۸۰، می‌شناسند؛ که به عنوان بهترین بازیگر زن نقش مکمل جوایز اسکار و گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. او در فیلم‌های معروف بسیاری مثل Parenthood (خانوادگی)، Back to the Future Part3 (رجوع به آینده قسمت سوم)، Philadephia (فیلادفیا)، I Am Sam (من سم هستم)، ETF (ای‌تی‌اف)، The Proposal (خواستگاری)، و The Help (کمک) حضور داشته است. و از جمله کارهای تلویزیونی وی می‌توان به Tender Is the Night (لطیف است شب)، Ink (جوهر)، Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو)، Joan of Acardia (جون اهل آکاردیا)، Orange Is the New Black (نارنجی رنگ سیاه جدیدی‌ست)، و The Last Man on Earth (آخرین بشر روی زمین) اشاره کرد.

فیلم Zoey’s Extraordinary Playlist داستان دختری به نام زوی (با بازی لوی) را روایت می‌کند که در اواخر بیست سالگی‌اش است و گرچه باهوش است اما از لحاظ اجتماعی دست و پا چلفتی است. اوبه طور ناگهانی این توانایی را به دست می‌آورد که افکار درونی آدم‌های اطرافش را به صورت ترانه و حتی قطعات موسیقی بزرگ، که انگار فقط برای او اجرا می‌شود، را بشنود. با استفاده از این توانایی جدیدش، او می‌تواند از این استعداد نه تنها برای کمک به خودش از طریق فهمیدن دیگران در زندگی استفاده کند بلکه می‌تواند برای کمک به دیگران هم از آن بهره ببرد.

این پایلوت را آستین وینزبرگ (Austin Winsberg) نوشته و ریچارد شپارد (Richard Shepard) هم آن را کارگردانی خواهد کرد. کمپانی‌های Universal Music Group و Lionstage TV از تهیه‌کنندگان کار هستند. پاول فیگ (Paul Feig) و کمپانی خودش: FeigCo، به همراه آستین وینزبرگ، دیوید بلکمن (David Blackman)، دنیل اینکلز (Daniel Inkeles)، جیسون ونگ (Jason Wang)، اریک (Eric) و کیم تاننبام (Kim Tannenbaum) از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

لوی را هم بیشتر به خاطر ایفای نقش تسا آلتمن در سریال کمدی شبکه ABC به نام Suburgatory می‌شناسند. وی اخیرا هم در فیلم اقتباشی وحشتناک Castle Rock (کسل راک) به کارگردانی استیفن کینگ (Stephen King)، محصول کمپانی هولو، نیز بازی کرده است.‌

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.