شبکه‌ی سینماکس سریال Strike Back را برای فصل هفتم و پایانی تمدید کرد

28 February 2019 - 16:00

شبکه‌ی سینماکس (Cinemax) اعلام کرد سریال درام جاسوسی Strike Back «حمله متقابل» با فصل هفتم به پایان می‌رسد. پخش فصل ششم ۱۰ قسمتی این سریال در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) به پایان خواهد رسید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کری آنتولیس رئیس بخش مینی‌سریال‌های HBO و محتوایی سینماکس در این باره گفته است:

سریال Strike Back تقریبا از یک دهه پیش شبکه‌ی سینماکس را به محلی برای دوست‌داران آدرنالین و اکشن سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. ما از تمام عوامل جلو و پشت دوربین این سریال سپاسگزاریم. اما حالا آن‌ها آخرین عملیات خود برای نجات دنیا از نابودی را انجام خواهند داد.

این سریال ساخته شده توسط جک لوتیان (Jack Lothian) و براساس رمانی به همین نام نوشته‌ی کریس رایان (Chris Ryan) ‌سرباز نیروی هوایی سابق ارتش، داستان شعبه‌ای مخفی از سرویس اطلاعات دفاعی بریتانیا به نام بخش ۲۰ را دنبال می‌کند که ماموریت‌های مخفی و خطرناکی در سراسر دنیا برای نابودی مجرمان و تروریست‌ها انجام می‌دهند.

لوتیان درباره‌ی اتمام این سریال گفته است:

Strike Back سریالی است که از نظر اکشن همیشه بالاتر از حد انتظارات ظاهر شده، و خیلی مشتاقیم در آخرین فصل هم همین کار را انجام دهیم. هنوز پیچش‌های داستانی جالبی در مسیر سریال قرار دارند، اما می‌توانم به شما قول دهم همه چیز با یک انفجار به پایان می‌رسد.

اسکای‌وان بار دیگر تهیه‌ی این سریال را به همراه سینماکس برعهده دارد، که از فصل دوم و پس از پخش فصل اول در شبکه‌ی انگلیسی با هم همکاری داشته‌اند. بازیگران اصلی این سریال شامل دنیل مک‌فرسون (Daniel MacPherson)، وارن براون (Warren Brown)، رکسانا مک‌کی (Roxanne McKee)، آلین سومارواتا (Alin Sumarwata) و نینا سوسانیا (Nina Sosanya) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.