بازیگر نقش سوپربوی در فصل دوم سریال ابرقهرمانی Titans انتخاب شد

28 February 2019 - 18:00

فصل اول سریال ابرقهرمانی Titans «تایتان‌ها» محصول سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) ترکیبی از ژانرهای مختلف بود و عنصر جذابیت اصلی خودش را از مرگ والدین دیک گریسون دریافت کرد، که شاید کمی غم‌انگیز بود. اما فصل اول با پایانی مهیج تمام شد و صحنه‌ی پس از تیتراژش که جایی در متروپلیس بود نگاه مبهمی به سوپربوی و همکار سگش کریپتو داشت. حالا آن شخص مبهم یک چهره دارد، چون دی‌سی یونیورس اعلام کرده جاشوا اورپین (Joshua Orpin) قرار است در فصل دوم Titans نقش کانر کنت/ سوپربوی را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در توصیف رسمی شبکه از شخصیت سوپربوی آمده است:

کانر کنت ملقب به سوپربوی نوجوان پولادین عصبانی‌ای است که به دنبال هدف و حقیقت درباره‌ی گذشته‌اش می‌گردد. او در حال جستجو برای پاسخ سوالاتش به دنیای تایتان‌ها سقوط می‌کند، جایی که در آن خانه‌ای عجیب و خانواده‌ای جدید پیدا می‌کند و همچنین متوجه می‌شود سرنوشت او پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کرد.

این دقیقا مثل دیگر شخصیت‌های فصل اول Titans است که نوجوانانی عصبانی بودند که به دنبال هدف و حقیقت درباره‌ی گذشته‌ی خود می‌گشتند. اما جاشوا اورپین کیست؟ او بازیگری تقریبا تازه‌وارد است، که در فیلم‌های کوتاه و فیلم تلویزیونی The Blake Mysteries: Ghost Stories «معماهای بلیک: داستان‌های ترسناک» حضور داشته است. اما او قطعا چانه‌ای شبیه اهالی کریپتون دارد.

البته سوپربوی نامی بود که دی‌سی برای سوپرمن در زمان کودکی انتخاب کرده بود، اما شخصیت جدید کان-ال یا کانر کنت اولین بار در کامیک The Adventures of Superman #500 «ماجراجویی‌های سوپرمن شماره ۵۰۰» حضور یافت. این شخصیت خلق شده توسط نویسنده کارل کسل (Karl Kesel) و طراح تام گرامت (Tom Grummet) توسط پروژه‌ی کاموس به عنوان شبیه‌سازی قدرتمندی از سوپرمن خلق شد، آن هم وقتی سوپرمن اصلی توسط دومزدی کشته شده بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.