رده‌بندی سنی فیلم موردانتظار Hellboy اعلام شد

28 February 2019 - 18:30

بالاخره مشخص شد فیلم جدید Hellboy «پسر جهنمی» نسبت به دو فیلم قبلی ساخته‌ی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) حداقل از یک نظر متفاوت خواهد بود: این فیلم خونین‌تر از دو فیلم قبلی خواهد بود. مدتی است که می‌دانیم این اقتباس کامیک‌بوکی محصول مشترک لاینزگیت و سامیت قصد دارد ریت R (بالای ۱۷ سال) بگیرد، و حالا این قضیه رسما اعلام شده است. انجمن سینمایی آمریکا به فیلم Hellboy به دلیل خونین بودن، خشونت بسیار شدید و حرف‌های بزرگسالانه رده سنی R داده است. این بیانگر یک فیلم Hellboy شدیدا خشن است که با ذات کامیک‌ها همخوانی دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم جدید Hellboy توسط مایک میگنولا (Mike Mignola) خالق کامیک‌ها نوشته شده، که تصمیم گرفت به جای ساخت آخرین فیلم سه‌گانه‌ی قبلی با بازی ران پرلمن (Ron Perlman) ریبوت این داستان را بسازد. دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» در اینجا نقش اصلی را بازی می‌کند، و ایان مک‌شین (Ian McShane) نقش ترور بروتن‌هولم پدرخوانده‌ی پسر جهنمی را بازی خواهد کرد. همچنین میلا یوویچ (Milla Jovovich) نقش نیموئه شرور فیلم، جادوگری باستانی را بازی می‌کند که قصد دارد بشریت را نابود کند. نیل مارشال (Neil Marshall) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

در تریلر اول فیلم شاهد لحنی بودیم که با فیلم‌های Hellboy دل تورو خیلی تفاوت زیادی نداشت، البته کمی ذات خشن‌تری را به نمایش گذاشت. درواقع فیلمی که بیشتر شبیه Hellboy جدید باشد Deadpool «ددپول» است، که احتمالا نشانگر موفقیت بیشتری در باکس‌آفیس باشد. شاید هم به دلیل شباهت این فیلم با دو فیلم قبلی Hellboy، مخاطبان عام آن را با ادامه‌ی آن دو فیلم اشتباه بگیرند که اصلا تمایلی به دیدن ادامه‌ی آن نداشته‌اند.

حال باید دید سرنوشت این فیلم چه خواهد شد،‌ اما هر اتفاقی بیفتد طرفداران پروپا قرص این شخصیت خیالشان راحت باشد که قرار است نسخه‌ای خونین و خشن با رده سنی بزرگسال از شخصیت پسر جهنمی را در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در سینماها ببینند. در این فیلم همچنین دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim)، پنلوپه میچل (Penelope Mitchell)، ساشا لین (Sasha Lane)، برایان گلیسون (Brian Gleeson) و سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo) حضور دارند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.