انتخاب ژاکلین گریس لوپز برای بازی در نقش اصلی اسپین‌آف Jane the Virgin

28 February 2019 - 19:30

ژاکلین گریس لوپز (Jacqueline Grace Lopez) برای بازی در نقش اصلی اسپین‌آف سریال Jane the Virgin به نام Jane the Novela محصول شبکه CW انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Jane the Novela نسخه‌ای آبکی با شباهت‌هایی به Jane the Virgin است، جایی که هر فصل براساس رمان خیالی متفاوتی نوشته شده توسط جین ویلانووا ساخته شده و توسط او روایت می‌شود.

اولین داستان در تاکستان ناپا روایت می‌شود، جایی که رازهای خانوادگی مدت زیادی مخفی باقی نمی‌مانند. تمرکز داستان روی استلا (با بازی لوپز) یک نمایشگر آثار هنری تازه‌کار است که سال‌ها کارهایش را محتاطانه و در حد محدودیت‌ها پیش برده است. اما رازی شوکه کننده همه چیز را تغییر می‌دهد و او را مجبور می‌کند زندگی دوگانه‌ای پیش بگیرد.

در سریال Jane the Novela شاهد حال و هوای سریال اصلی هستیم. این سریال هم داستان زن لاتینی مصمم و رویاپرداز را دنبال می‌کند که بین انتخاب دوست پسرش لوئن و مردی جذاب و پولدار به نام فلیکس گیر کرده است. در این سریال لوئن رئیس بخش حفاظت است و فلیکس صاحب یک کارخانه، اما در سریال اصلی مایکل دوست پسر جین ویلانووا (با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez)) یک پلیس است و رافائل عضو پولدار این مثلث عشقی صاحب هتل ماربلا است.

جینا رودریگز در کنار جنی اسنایدر اورمان (Jennie Snyder Urman)، جوانان کلین (Joanna Klein)، امیلی گیپسون (Emily Gipson)، بن سیلورمن (Ben Silverman)، خورخه گرینر (Jorge Granier) و گری پرل (Gary Pearl) تهیه کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند. برد سیلبرلینگ (Brad Silberling) کارگردان و تهیه کننده اجرایی پایلوت این سریال است. والنتینا گارزا (Valentina Garza) نویسنده‌ی سریال Jane the Virgin نویسندگی این پایلوت را برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.