ویل اسمیت به دنباله‌ی Suicide Squad باز نخواهد گشت!

1 March 2019 - 08:58

در حالی که تولید دنباله‌ی فیلم Suicide Squad «جوخه‌ انتحاری» قبل از پایان امسال شروع خواهد شد، ما شاهد یکی از ستاره‌های فیلم نخواهیم بود. بنا به گزارش ورایتی، ویل اسمیت (Will Smith) از فیلم Suicide Squad جدا شده است، و دیگر به عنوان شخصیت ددشات (Deadshot) ایفای نقش نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

همانطور که ورایتی اشاره کرده است، بازگشت ویل اسمیت به فیلم هرگز رسمی نبوده است. به هر حال Warner Bros، هم از ویل اسمیت و هم از مارگو رابی (Margot Robbie) درخواست کردند که به دنباله‌ی فیلم بازگردند. ادامه‌ی گزارش به این اشاره دارد که جدا شدن ویل اسمیت از فیلم دوستانه بوده است، اما نهایتا او از فیلم جدا می‌شود، و به برنامه‌های شلوغش رسیدگی می‌کند. این هنوز معلوم نیست که اگر شخصیت ددشات دوباره از نو برای فیلم طراحی شود، شخصیت بعدی به سادگی از پس این نقش ماجراجویانه بیرون می‎‌آید یا خیر.

کارگردان سابق فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یعنی جیمز گان (James Gunn)، به نویسندگی فیلم می‌پردازد و احتمالا بر روی صندلی کارگردانی نیز خواهد نشست، تا یک ریبوت زیبا را از این فرانچایز به ارمغان بیاورد. ددشات یکی از شخصیت‌های کلیدی در کتاب کامیک فیلم نیز هست اما به هر حال، ددشات قبل از ظاهر شدن در فیلم Suicide Squad، در نقش بتمن تبه‌کار بود، و همچنین در کتاب کامیک The Secret Six، نیز نقش ماجراجویی‌های انفرادی بر عهده داشته است. بنابراین اگر ویل اسمیت دیگر تصمیم به بازگشت نگیرد، گزینه‌های دیگری هم برای شخصیت ددشات وجود دارند.

استودیو وانر بروز تاریخ اکران فیلم جوخه‌ی انتحاری را برای ششم اوت سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده‌ است.

شما چه احساسی نسبت به جدا شدن ویل اسمیت از فیلم جوخه‌ی انتحاری دارید؟ آیا شخصیت ددشات برای دنباله‌ی فیلم باید دوباره طراحی شود؟ چه کسی بهتر است در نقش ددشات هنرنمایی کند؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.