دومین تریلر Dark Phoenix منتشر شد

28 February 2019 - 22:45

درحالیکه دیزنی در مرحله نهایی سازی قرارداد مالکیت کمپانی قرن ۲۱ فاکس به سر می‌برد، تریلر جدید Dark Phoenix فصل آخر فیلم را درباره مجموعه ابر قهرمانی نشان می‌دهد که ۱۹ سال آنجا بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این تریلر که برای اولین بار با حضور جسیکا چستین (Jessica Chastain) در برنامه جیمی فالون در روز چهارشنبه نشان داده شد، جین گری را می‌بینیم که با شیاطین درونی‌اش مبارزه می‌کند درحالیکه به آرامی تبدیل به فینیکس قدرتمندی می‌شود. ما گوشه‌هایی از حضور مردان ایکس را می‌بینیم که سعی دارند فینیکس را راضی کنند درحالیکه او  می‌خواهد از دنیا انتقام بگیرد.

بازیگرانی همچون جیمز مک‌آوی (James McAvoy)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، الکساندرا شیپ (Alexandera Shipp)، تی شریدان (Tye Sheridan) و کودی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) به فیلم Dark Phoenix بازگشته‌اند. چستین در تقش تبهکار به این فیلم پیوسته است.

چستین درباره شخصیت‌اش گفته او از جهان دیگری است، چون جین گری قدرتی دارد که من می‌خواهم به اختیار خودم درآورم.

وقتی فالون از او پرسید این قدرت، برای کارهای خوب است یا بد، چستین چیز زیادی نگفت: خب فکر کنم قدرت‌ برای استفاده خوب است اما شاید بقیه فکر کنن برای استفاده‌های شیطانی است. منظورم اینه که باید با خیلی از مردان ایکس بجنگم یا بعضی‌ها رو هم بکشم. شاید یه چندتایی زنده بمونن شاید هم بمیرن.

سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) سازنده و نویسنده مردان ایکس، این فیلم را کارگردانی می‌کند که اقتباسی از کمیک کلاسیک ۱۹۸۰ است. فرنچایز مردان ایکس از سال ۲۰۰۰ اکران شد، و ادامه یافت.

باب ایگر (Bob Iger) قبلا به هالیوود ریپورتر گفته بود کوین فایگی، مدیر استودیو مارول، برای این شخصیت‌ها برنامه‌هایی دارد و گویا شخصیت‌هایی که او انتخاب کرده بود مجددا برای بازی کردن بازگشتند.
فیلم Dark Phoenix هفتم ژوئن اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.