شبکه AMC تایید کرد اسپین‌آف جدید Walking Dead در دست تولید است

1 March 2019 - 09:00

سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» حدود یک دهه سریال موفقی برای شبکه‌ی AMC بود. اما کاهش مخاطبان و جدایی بازیگران اصلی باعث شده آینده‌ی این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. با این وجود شبکه AMC قصد دارد دنیای زامبی‌محور خلق شده توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) را گسترش دهد. این شبکه تایید کرده دومین اسپین‌آف Walking Dead در دست تولید قرار دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اد کارول (Ed Carroll) یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی شبکه AMC تایید کرده اسپین‌آف Walking Dead به صورت فعال در حال تولید است. او در این باره گفته است:

شبکه در وضعیتی نیست که بگوید برنامه‌اش برای پخش این سریال چطور است. اما ما افرادی خلاق استخدام کرده‌ایم که نمای کلی داستان را طرح‌ریزی کرده‌اند. ما نسبت به تولید این سریال احساس خیلی خوبی داریم. البته هنوز در شرایطی نیستیم تا درباره‌ی شرکای خود در این پروژه صحبت کنیم، اما می‌توانیم بگوییم با افراد و کمپانی‌های مختلفی در این باره گفتگو کرده‌ایم.

لورن کوهن (Lauren Cohen) بازیگر سابق Walking Dead قبلا گفته بود درباره‌ی اسپین‌آفی با محوریت شخصیت او یعنی مگی صحبت‌هایی شده است. اما او فعلا در حال بازی در سریال جدید Whiskey Cavalier «شوالیه ویسکی» محصول شبکه ABC است که احتمالا انتخاب‌های بعدی او را محدود می‌کند. اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) قرار است در سه‌گانه فیلم‌های Walking Dead برای شبکه AMC بازی کند. دانای گوریرا (Danai Gurira) نیز احتمالا در این فیلم‌ها به لینکلن بپیوندد، چون او هم قرار است پس از فصل دهم از این سریال جدا شود.

کارول درباره‌ی کاهش مخاطبان سریال اصلی هم گفته است:

ما می‌دانیم وقتی سریالی به مدت ۹ سال نمایش داده شود، قطعا تعداد مخاطبان آن کاهش خواهند یافت. اما به نظرم ما این قضیه را خیلی خوب اداره کرده‌ایم. این الگوی مشابهی برای تمام سریال‌هایی است که به اندازه‌ی The Walking Dead پخش شده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.