حضور دوباره‌ی ماهرشالا علی برنده اسکار در ژانر علمی تخیلی با فیلم Sovereign

1 March 2019 - 10:00

ماهرشالا علی (Mahershala Ali) همچنان در حال تسخیر هالیوود است! این بازیگر همه‌کاره قصد دارد با فیلم Sovereign دوباره در ژانر علمی تخیلی حضور پیدا کند، که اولین پروژه‌ی او پس از بازی در فیلم Green Book «کتاب سبز» برنده‌ی اسکار بهترین فیلم به حساب می‌آید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

علی سال ۲۰۱۸ را به دلیل حضور در پروژه‌های Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته نبرد»، فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی:‌ به درون دنیای عنکبوتی» برنده‌ی اسکار بهترین انیمیشن و البته کسب اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم Green Book با موفقیت کامل پشت سر گذاشت. ماجراجویی جدید او به نظر پروژه‌ی جذاب دیگری است که توسط مارک ماندن (Marc Munden) کارگردانی و توسط اسکات بک (Scott Beck) و برایان وودز (Bryan Woods) نویسندگان A Quiet Place «یک مکان ساکت» نوشته شده و توسط شاون لوی (Shawn Levy)، دن لوین (Dan Levine) و دن کوهن (Dan Cohen) تهیه می‌شود.

نیک مه‌یر رئیس بخش فیلمسازی کمپانی ای‌وان در این باره گفته است:

ما مدت زیادی است این پروژه را در دست تولید داریم و منتظر پیدا کردن بازیگر نقش اصلی آن بوده‌ایم، که حالا ماهرشالا علی بازیگر مستعد سینما را برای پر کردن این نقش پیدا کرده‌ایم.

لوی، لوین و کوهن اضافه کرده‌اند:

مثل فیلم قبلی ما یعنی Arrival «ورود»، این پروژه هم حاصل همکاری رویایی با نویسندگانی الهام‌بخش و کارگردانی رویاپرداز است… و با حضور بازیگر فوق‌العاده‌ای مثل ماهرشالا علی در قلب فیلم، ما مطمئنیم قرار است داستانی را برای مخاطبان بیان کنیم که آن را فراموش نخواهند کرد.

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.