رامی مالک در حال مذاکره برای پیوستن به سری جدید James Bond 25

1 March 2019 - 00:00

به گزارش سایت خبری Collider، رامی مالک (Rami Malek) بعد از موفقیت عظیم خود در فیلم Bohemian Rhapsody و بردن جوایز گلدن گلوب، بفتا و اسکار، در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به فیلم جیمز باند ۲۵ است که سری بعدی و مورد انتظار این فرنچایز جاسوسی پرمخاطب است. مالک در این فیلم نقش مقابل دنیل کرگ (Daniel Craig)، ضد قهرمان اصلی داستان، را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری ورایتی نیز گزارش کرده که بیلی مگناسن (Billy Magnussen) نیز انتخاب دیگر MGM برای بازی در نقش مامور آمریکایی CIA است. مگناسن قبلا با کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) در سریال Maniac شبکه نتفلیکس همکاری داشته و قصد داشت در فیلم کنسل شده Leonard Bernstein نیز نقش مقابل جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را ایفا کند. شخصیت CIA جایگزین شخصیت فلیکس لتر شده است.

رامی مالک یکشنبه گذشته اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم Bohemian Rhapsody را به خانه برد. او در این فیلم در نقش فردی مرکری (Freddie Mercury)، خواننده اصلی گروه کویین، ایفای نقش کرده است. او برای بازی در نقش الیوت الدرسون در سریال تلویزیونی Mr. Robot نیز شناخته شده است. سریال روبات برای او جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول مرد در بخش سریال درام را به همراه داشت. فصل چهارم و آخر این سریال امسال پخش می‌گردد.

بازیگران سری جدید جیمز باند عبارتند از: کرگ، رالف فینز (Ralph Fiennes)، لیا سیدوکس (Lea Seydoux)، نوامی هریس (Naomie Harris) و بن ویشا (Ben Whishaw).

جیمز باند ۲۵ سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه بود. ابتدا قرار بود دنی بویل (Danny Boyle) این فیلم را بسازد که ناگهان امسال تابستان از این پروژه بعلت وجود اختلاف نظرات جدا شد. این کار تولید را به تعویق انداخت و استودیو به دنبال کارگردان جدیدی گشت تا در نهایت فوکوناگا، کارگردان فصل اول سریال True Detective، برای اینکار انتخاب شد.

اسکات زی برنز (Scott Z. Burns) برای نوشتن مجدد فیلم‌نامه بازگشته است.

استودیوهای EON Productions و Metro Goldwyn Mayer برای توزیع جهانی فیلم با یونیورسال به توافق رسیده‌اند. سری قبلی این فیلم ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ اکران شد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش داخلی و ۶۸۰.۶ میلیون دلار فروش خارجی داشت و در مجموع ۸۸۰.۷ میلیون دلار فروخت.

باند ۲۵ که هنوز عنوانی ندارد، ۸ آوریل ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.