حضور راب دیلینی در Detective Pikachu

1 March 2019 - 09:00

طی مصاحبه‌ای با رادیو‌تایمز (Radio Times)، کمدین معروف:راب دیلینی (Rob Delaney)عنوان کرده که قرار است در فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو)، محصول کمپانی Warner Bros. pictures، به ریان رینولدز (Ryan Reynolds)- هم‌بازی‌اش در فیلم Deadpool2 (ددپول۲)- بپیوندد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این‌که من می‌توانم چنین چیزی بگویم فقط به این دلیل است که دیگران چنین چیزی را گفته‌اند. پس، بله، من در این فیلم حضور دارم، بله. نقش من کاملا در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد. بنابراین مجبور نیستم با هیچ‌یک از چیزهای کمی عجیب و غریب ارتباط برقرار کنم.

شهرت دیلینی مدیون بازی‌اش در نقش پیتر دبلیو. در Deadpool2 است. او هم‌چنین به خاطر نقشش در سریال کمدی بریتانیایی Catasrophe (فاجعه) که نامزد جایزه امی هم شد، معروف است؛ که در این سریال علاوه بر بازیگری، در خلق اثر و نوشتن فیلم‌نامه اثر هم با شارون هورگان (Sharon Horgan) همکاری نمود. به زودی هم شاهد حضورش در زندگی‌نگاره Fair and Balanced (منصف و متعادل) در مورد روگر آیلز (Roger Ailes)، در کنار ستارگانی مثل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و چارلایز ترون (Charlize Theron)خواهیم بود.

از جمله بازیگران فیلم Detective Pikachu می‌توانیم به نامزد جایزه گلدن گلوب: ریان رینولدز در نقش پوکمونی سخنگو به نام پیکاچو، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، کترین نیوتون (Kathryn Newton)، نامزد جایزه اسکار: کن واتانیب (Ken Watanabe)، سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse)، ریتا اورا (Rita Ora)، و برنده جایزه گلدن گلوب: بیل نای (Bill Nighy) اشاره کنیم. اسمیت نقش نوجوانی را ایفا می‌کند که پدرش ربوده شده و همین مسئله او را با رینولدز (پیکاچو) و کاترین نیوتون که روزنامه‌نگار جوانی‌ست، آشنا می‌کند که این دو به هم می‌پیوندند تا پدر ربوده‌شده را بیابند.

راب لترمن (Rob Letterman) کارگردان این فیلم است در حالی‌که مری پرنت (Mary Parent) و کیل بویتر (Cale Boyter) از تهیه‌کنندگان این فیلم برای کمپانی Legendary Entertainment هستند. فیلم‌نامه هم نوشته لترمن و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) است.

بیش از دو دهه است که Pokemon (پوکمون) برای طرفدارانش از تمام رده‌های سنی در سراسر جهان هیجان و شادی به ارمغان آورده است. با فروش بیش از ۳۰۰ میلیون بازی ویدئویی در سراسر جهان، صدور ۲۳.۶ بیلیون کارت تی‌سی‌جی پوکمون به ۷۴ کشور، و یک سریال انیمیشنی ۲۰ فصلی، Pokemon را می‌توان یکی از موفق‌ترین سری‌های سرگرمی در جهان به شمار آورد.

نخستین فیلم لایو-اکشن Pokemon، محصول کمپانی Warner Bros. Pictures، در ۱۱ ماه مه اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.