ستاره فیلم Goodfellas به پیش‌‌درآمد سریال Sopranos پیوست

1 March 2019 - 11:51

ری لیوتا (Ray Liotta) که با بازی در فیلم به شدت محبوب و شناخته‌شده Goodfellas  «رفقای خوب» شناخته می‌شود قصد دارد تا به ریشه‌های خود بازگردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق اخبار به دست رسیده، این بازیگر به پیش‌درآمد سریال Sopranos  «سوپرانو‌ها» به نام The Many Saints of Newark  «همه قدیس‌های نئوآرک» پیوسته است. اطلاعات بیشتری مبنی بر نقش لیوتا در این سریال یا حضور کدام شخصیت‌ها از سریال اصلی در این سریال، منتشر نشده‌اند. آلن تیلور (Alan Taylor) نقش کارگردان این سریال را بر عهده خواهد داشت. لیوتا در باره حضور در این فیلم گفته:

از حضور در این پروژه بسیار هیجان‌زده‌ام. استعداد دیوید (David Chase) بی‌بدیل است و آلن هم همه چیز را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

به این ترتیب لیوتا به الساندرو نیولا ( Alessandro Nivola)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، جان برنثال (Jon Bernthal)، کوری استول (Corey Stoll) و مایکل گندولفینی (Michael Gandolfini) می‌پیوندد. مایکل پسر جیمز گندولینی (James Gandolfini) در این سریال نقش ایام جوانی تونی سوپرانو، شخصیتی که پدرش آن را در سریال اصلی بازی کرده بود، بازی می‌کند. داستان این پیش‌درآمد در دهه ۶۰ روایت می‌شود و در مورد شورش‌های نئوآرک و تنش بین آفریقایی-آمریکایی‌ها و ایتالیایی-آمریکایی‌ها در آن دوران است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.