جاش برولین و پیتر دینکلیج به دنباله‌ی فیلم Twins به نام Brothers پیوستند

1 March 2019 - 23:59

فیلم Twins «دوقلوها» که ایوان ریتمن (Ivan Reitman)، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت را به یاد دارید؟ فیلم بسیار زیبایی بود. Twins در سال ۱۹۸۸ ساخته شد، و از ستارگان آن می‌توان به آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) و دنی دویتو (Danny DeVito) اشاره کرد. همه تصور می‌کردند که دنباله‌ی فیلم که Triplets نامیده می‌شود ساخته خواهد شد، اما خوش‌حالیم که این کار انجام نشد، چرا که بازی جاش برلین (Josh Brolin) و پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) به عنوان دو برداری که شباهتی به هم ندارند در این دنباله بسیار بهتر است. ما تصادفا این شخصیت‌ها را بدست نیاوردیم و آن‌ها از ستاره‌های فیلم The Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بینهایت» هستند، و برای همکاری با comedy Brothers آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جزئیات این خبر هنوز منتشر نشده است، اما چه کسی به دیگر اطلاعات فکر می‌کند در حالی که بازیگران مشخص هستند. اتان کوهن (Etan Cohen) نویسنده‎‌ی فیلم Tropic Thunder فیلم‌نامه را خواهد نوشت. از افتخارات اتان می‌توان به نویسندگی فیلم کمدی Get Hard و همچنین نویسندگی Holmes & Watson نام برد. اتان کوهن به احتمال زیاد فیلم را کارگردانی نخواهد کرد، بنابراین شاید این افسانه کارگردان دیگری را که فیلم‌نامه را به زندگی‌اش تبدیل کند، پیدا کند.

اندرو لازار (Andrew Lazar) تهیه‌کننده‌ی آمریکایی، با نام مستعار خود Mad Chance، فیلم را تهیه‌ خواهد کرد. جاش برولین هم، به همراه دینکلیج از طریق کمپانی‌های خود، یعنی Brolin Productions و Estuary Films به تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازند. ناگفته نماند که دیوید گینسبرگ (David Ginsberg) هم در تیم تهیه‌کنندگان قرار دارد.

جاش برولین تجربه‌ی بازیگری در فیلم‌هایی مانند Avengers: Infinity War، Deadpool 2، Sicario: Day of the Soldado را دارد. وی در نقش تانوس فاسد و تبه‌کار در فیلم Avengers: Endgame هنرنمایی خواهد کرد که در تاریخ ۲۶ آوریل اکران خواهد شد.

پیتر دینکلیج هم اخیرا در فیلم My Dinner With Herve «شام من به همراه هرو» از شبکه‌ی HBO درخشید. به زودی شاهد هنرنمایی دینکلیج در نقش نمادین تایرن لنیستر (Tyrion Lannister) در فصل آخر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» که در تاریخ ۱۴ آوریل، یعنی ۱۲ روز قبل از آمدن Endgame، پخش می‌شود، خواهیم بود.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.