دومین تریلر و پوسترهای جدید فیلم موردانتظار Hellboy منتشر شدند

1 March 2019 - 13:30

حدود دو ماه قبل از اکران فیلم کامیک‌بوکی موردانتظار Hellboy «پسر جهنمی»، دومین تریلر و پوسترهای جدید این فیلم منتشر شدند که نگاه جدیدی به پسر جهنمی با بازی دیوید هاربر (David Harbour)، نیموئه ملکه‌ی خونین با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) و دیگر شخصیت‌ها را به طرفداران ارائه می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم جدید که در دنیای خلق شده توسط مایک میگنولا (Mike Mignola) روایت می‌شود اولین فیلم با حضور این شخصیت است که رده سنی R (بالای ۱۷ سال) دریافت کرده و دلیل خوبی هم برای این کار دارد. هاربر در این باره گفته است:

یک حسی در این فیلم وجود دارد که انگار واقعا در حال کشتن موجودات هستیم، حتی اگر آن‌ها هیولاهای غول‌پیکر باشند. سر آن‌ها را قطع می‌کنیم، در خون آن‌ها غوطه‌ور می‌شویم و قلب آن‌ها را از درون بدنشان بیرون می‌کشیم. ما می‌خواهیم این قضیه را بررسی کنیم که پسر جهنمی یک قاتل است. او یک سلاح است.

یوویچ درباره‌ی شخصیت خودش یعنی نیموئه گفته این شخصیت مورد سوءتفاهم قرار گرفته و نیموئه خیلی دوست‌داشتنی است. او در این باره توضیح داده:

حضور داشتن به عنوان عضوی از این فرنچایز خیلی فوق‌العاده و بامزه است. شخصیت من یک جادوگر است و رفتارهای خاصی دارد اما همچنین خیلی بامزه و دوست‌داشتنی است، و نمی‌دانم چرا همه می‌خواهند او را بکشند. او قصد دارد دنیای انسان‌ها و دنیای هیولاها را یکی کرده و متحد کند، و نمی‌دانم چرا هیچ‌کسی نمی‌خواهد چنین اتفاقی بیفتد.

در فیلم Hellboy که ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) اکران خواهد شد بازیگرانی از جمله دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim)، پنلوپه میچل (Penelope Mitchell)، ساشا لین (Sasha Lane)، برایان گلیسون (Brian Gleeson)، سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo)، توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) حضور دارند.

میگنولا نویسندگی این فیلم را به همراه اندرو کازبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و آرون کولایت (Aron Coleite) برعهده داشته است.

 

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.