برنامه‌های دیزنی پلاس بخش قابل توجهی از اتفاقات پس از Endgame را روایت می‌کند!

1 March 2019 - 14:57

در حالی که ممکن است نتفلیکس تمامی برنامه‌های تلویزیونی مارول را لغو کند، اکنون مارول در حال آماده سازی مهمترین دستاورد تلویزیونی خود تا کنون است. ما سال گذشته متوجه شدیم که نام استریم سرویس دیزنی Disney+ «دیزنی پلاس» است و استودیو مارول سریال‌های جدیدی برای نمایش در آن در نظر دارد. تنها مجموعه‌ای که تایید شده است یک سریال حول شخصیت لوکی (Loki) با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) است اما سریال بعدی که بنا بر گزارش‌ها در حال پیشرفت است حول شخصیت‌های ویژن (Vision) و اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پاول بتانی (Paul Bettany) خواهد بود. همچنین سریالی هم بر اساس شخصیت سرباز زمستان با بازی سباستین استن (Sebastan Stan) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) در دست تولید است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریالها قرار نیست تا از فیلم‌های سینمایی مارول جدا باشند. از طرفی قرار است تا ستارگان فیلم‌های سینمایی در این سریال‌ها نیز حضور داشته باشند و البته باید این نکته را هم مد نظر داشته باشیم که این‌ها سریال‌های کوتاه هستند و بین ۶ تا ۱۰ قسمت خواهند بود تیمی هم که سازنده‌ی سریال‌هاست متفاوت با فیلم‌های سینمایی است.

بعلاوه سریال‌هایی مثل Agents of S.H.I.E.L.D و Inhumans از مارول و سریال‌های نتفلیکس مثل Daredevil و Luke Cage در تلویزیون مارول دوباره دیده خواهند شد. این بخش مارول، از استودیو مارول جدا خواهد بود و بخش تلویزیونی توسط جف لوئب (Jeph Loeb) اداره می‌شود در حالی که استودیو مارول توسط کوین فایگی (Kevin Feige) ریاست می‌گردد. به همین خاطر است که هیچ کراس اوری بین سریال‌های مارول و فیلم‌ها مشاهده نمی‌شود و تیم‌های خلاق هر قسمت به طور مستقل عمل می‌کنند.

خبرگزاری کالیدر در طی صحبتی که با کوین فایگی داشت از او در مورد برنامه‌های دیزنی پلاس پرسید و به خصوص اینکه هر سریال چند قسمت خواهد بود. فایگی گفت با توجه به جذابیت هر سریال طول آن را تعیین می‌کنیم:

من فکر می‌کنم داستان‌های جداگانه‌ای داشته باشیم و چیزی که در مورد استریم سرویس هیجان انگیز است این است که هیچ قاعده‌ای لزوما برای آن وجود ندارد. ما در دنیای سینماتیک مارول بارها روی نحوه‌ی روایت داستان‌ها و بازی با شخصیت‌ها کارکرده‌ایم و در آنها عمیق شده‌ایم اما نمی‌توانستیم این کارها را در ۶، ۷، ۸، ۹ یا ۱۰ ساعت فیلم انجام دهیم و اکنون برایمان جذاب است که این تجربه را داشته باشیم و هنوز قرار نیست تا سریال لوکی را به طور کامل معرفی کنند.

بیشترین چیزی که فایگی قصد داشت بگوید این است که دیزنی پلاس قرار است تا بسیار به دنیای سینماتیک مارول متصل باشد و شبیه به چیزی باشد که قرار است بعد از Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» رخ دهد.

در حقیقت بنابر صحبت‌های قبلی فایگی، استودیو مارول برنامه‌ای برای ایجاد کراس اور بین Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و سریال Jessica Jones «جسیکا جونز» مارول نداشته است و این دو توسط افراد متفاوت و در جایی متفاوت دنبال می‌شوند. اما برنامه‌های دیزنی پلاس همگی در تایم لاین اتفاقات استودیو مارول برنامه‌ریزی شده‌اند بنابراین ارتباط تنگاتنگی خواهند داشت. لذا می‌توان اینطور پیش بینی کرد که دیزنی پلاس برنامه‌ای متفاوت‌تری را دنبال خواهد کرد که می‌تواند بسیار هم جذاب باشد.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.