اجرای نورپردازی هنرهای تاریک در قلعه‌ی هاگوارتز در دنیای جادوگری Harry Potter

1 March 2019 - 16:00

هنرهای تاریک به شکل جذابی وارد دنیای جادوگری Harry Potter «هری پاتر» می‌شوند. امروز اعلام شد یونیورسال نورپردازی جدیدی به نام «هنرهای تاریک در قلعه‌ی هاگوارتز» در دنیای جادوگری Harry Potter را در سال ۲۰۱۹ به نمایش درخواهد آورد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اجرای منحصر به فرد از همان فناوری که نمایش‌های «نورهای کابوس‌وار در قلعه‌ی هاگوارتز» و «جادوی کریسمس در قلعه‌ی هاگوارتز» توسط آن به اجرا درآمده بود استفاده خواهد کرد. این بار، ترکیب جذابی از نور، موسیقی و جلوه‌های ویژه، تاریک‌ترین موجودات و شروران را روی قلعه‌ی هاگوارتز به نمایش درمی‌آورد که شامل دمنتورها، مرگ خوارها، آراگوگ، ترول‌ها و حتی لرد ولدمورت می‌شوند.

این نمایش نورپردازی با موسیقی اختصاصی همراه خواهد بود که به صورت ساراند برای بینندگان پخش خواهد شد و توسط ویلیام راس (William Ross) براساس موسیقی متن اصلی فیلم‌ها ساخته‌ی جان ویلیامز (John Williams) طراحی شده است.

نمایش «هنرهای تاریک در قلعه‌ی هاگوارتز» در دنیای جادوگری Harry Potter در استودیوی یونیورسال هالیوود هرشب از ۱۳ تا ۲۸ آوریل (۲۴ فروردین تا ۸ اردیبهشت) اجرا خواهد شد و سپس دوباره در ماه مه نیز به مدت ۳ شب به نمایش درمی‌آید.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.