جسیکا چستین: فیلم IT Chapter 2 خونین‌ترین سکانس فیلم‌های ترسناک را دارد

1 March 2019 - 16:30

تا اکران دنباله‌ی ترسناک موردانتظار IT Chapter 2 «آن: بخش دوم» فقط ۶ ماه باقی مانده، اما هنوز چیز زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم. البته گروه بازیگران بزرگسال انتخاب شده برای فیلم باعث آسودگی خاطر طرفداران شده، و همچنین شاهد انتشار تصاویر پشت صحنه‌ی جذابی حین فیلمبرداری آن بودیم، اما تاکنون فقط عنوان فیلم و یک پوستر از آن منتشر شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی خبر پیوستن جسیکا چستین (Jessica Chastain) به گروه بازیگران این فیلم در نقش بورلی مارش بزرگسال منتشر شد، آرزوی خیلی از طرفداران که دوست داشتند او این نقش را بازی کند به حقیقت پیوست. او در این فیلم دوباره با اندی موشیاتی (Andy Muschietti) و باربارا موشیاتی (Barbara Muschietti) سازندگان فیلم ترسناک موفق Mama «ماما» همکاری خواهد داشت. این بازیگر با حضور در برنامه‌ی The Tonight Show «تونایت شو» با اجرای جیمی فالون (Jimmy Fallon) اطلاعات جالبی از IT Chapter 2 را آشکار کرد. به طور خلاصه این فیلم به شدت خونین خواهد بود.

چستین با خنده‌ای موذیانه در این باره گفت:

من می‌خواهم چیزی را به شما بگویم و فکر می‌کنم به خاطر گفتنش به دردسر بیفتم، اما به هرحال می‌خواهم این کار را انجام دهم. شاید این یک اسپویلر باشد. اما در فیلم شاهد صحنه‌ای خواهید بود که یکی از عوامل پشت ‌صحنه گفته خونین‌ترین سکانسی است که در یک فیلم ترسناک دیده است. این را هم بگویم که روز بعدش من همچنان در حال خارج کردن خون ساختگی از داخل چشم‌هایم بودم.

این ادعای خیلی بزرگی است – حتی در مقایسه با فیلم قبلی یعنی IT. اگر به یاد بیاورید، در فیلم اول نسخه‌ی جوان شخصیت چستین (با بازی سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)) را پس از اینکه در حال بررسی صدایی بود که از سینک دستشویی خارج می‌شد، درنهایت با صورتی پر از خون دیدیم. اما اینطور که به نظر می‌آید این دنباله قرار است روی دست خودش بلند شود.

در فیلم IT Chapter 2 علاوه بر بازیگران فیلم قبلی یعنی بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در نقش پنی‌وایز و بازیگران جوان (برای حضور در فلش‌بک‌ها) بازیگرانی از جمله جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش بیل دنبرو، بیل هیدر (Bill Hader) در نقش ریچی توزیر، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن هنزکام، جیمز رانسون (James Ransone) در نقش ادی کسپبراک، اندی بین (Andy Bean) در نقش استن یوریس، آیزایا مصطفی (Isaiah Mustafa) در نقش مایک هنلن حضور دارند.

فیلم IT Chapter 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.