شورانر GLOW سریال Baby-Sitters Club را برای نتفلیکس می‌سازد

2 March 2019 - 12:00

شبکه نتفلیکس اعلام کرده که ما فقط به یک ریبوت احتیاج داریم و آن هم The Baby-Sitters Club است. این شبکه پخش، دستور ساخت مجموعه لایو اکشن ۱۰ قسمتی کتاب‌های پرفروش ام. مارتین را داده که درباره زندگی گروهی از دوستان در Stoneybrook Connecticut است. کریستی توماس (Kristy Thomas)، مری آن اسپیر (Mary Anne Spier)، کلودیا کیشی (Claudia Kishi)، استیسی مک‌گیل (Stacey McGill) و دوان اسکافر (Dawn Schafer) به این مجموعه باز می‌گردند، هرچند اسمی از شخصیت‌‌های دیگر برده نشده و گویا سریال از ابتدا با Kristy’s Great Idea آغاز می‌گردد‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گفته نتفلیکس، این اقتباس خانوادگی محصول Walden Media است و مایکل دو لوکا (Michael De Luca) تهیه‌کننده اجرایی کار است. لوسی کیتادا (Lucy Kitada) تهیه‌کننده اجرایی است. ریچل شوکرت (Rachel Shukert) شورانر و لوسیا آنیلو (Lucia Aniello) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی است. آن ام. مارتین (Ann M. Martin) و نایا کوکاکوف (Naia Cucukov) فیلم را تهیه می‌کنند.

مارتین درباره این سریال گفته:

خیلی خوشحالم که طرفداران احساسی زیادی در این سال‌ها در کنار خود داشته‌ایم و باعث افتخار است که از خوانندگانی که حالا خودشان نویسنده، ویرایشگر، معلم، مسئول کتابخانه، فیلم‌ساز شده‌اند می‌شنوم که می‌گویند انعکاسی از خود را در شخصیت‌های کریستی و دوستانش می‌بینند. خیلی خوشحالم که این سریال برای شبکه نتفلیکس ساخته شده و امیدوارم الهام‌بخش نسل جدیدی از خوانندگان باشد.

دختران دهه ۸۰ و ۹۰ با این مجموعه بزرگ شدند. کتاب‌های Baby-Sitters Club در اوایل دهه ۹۰ تبدیل به سریال شدند و فیلم آن سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این سریال جدید به موقع از راه می‌رسد و مشارکت شوکرت در این کار بسیار به جاست چون کمپانی Glow ثابت کرده که می‌داند چطور گروه بزرگی از شخصیت‌ها و داستان‌های گرم و شوخ‌طبع‌شان را کنترل کند.

باتوجه به این اقتباس جدید، ملیسا کاب (Melissa Cobb) مدیر بخش کودک و خانواده شبکه نتفلیکس، گفته:

تم Baby-Sitters Club سی سال بعد از مجموعه کتاب اصلی را نشان می‌دهد و زمان بهتری از الان برای گفتن این داستان الهام‌بخش درباره کارآفرینان زن جوان قدرتمند نبوده است. تیم آن ام. مارتین و والدن مدیا، سعی بر دنبال کردن خط داستانی و ماجراجویی این گروه برجسته متشکل از دخترانی را دارد که با مشکلات روز مواجه هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.