پیوستن جاش ردنور به سریال The Hunt

2 March 2019 - 14:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، جاش ردنور (Josh Radnor) به سریال درام The Hunt (شکار) به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peel) و محصول کمپانی آمازون، می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال از ده قسمت یک‌ساعته تشکیل شده و تمام قسمت‌ها را یک نفر کارگردانی‌می‌کند. این سریال داستان گروهی به نام «شکارچیان» را روایت می‌کند که در سال ۱۹۷۷ در نیویورک زندگی می‌کنند. این گروه متوجه می‌شوند که صدها نفر از افسران عالی‌رتبه سابق نازی در میان آن‌ها زندگی می‌کنند و برنامه‌شان ایجاد رایش چهارم (حکومت نازی دیگری) در آمریکا است. پس این گروه در پی خون‌خواهی تصمیم می‌گیرند تا نازی‌ها را به محکمه عدالت کشانده و نقشه‌های جدید نژادکشی‌شان را نقشه‌بر آب کنند. این داستان الهام‌گرفته از یک اتفاق واقعی است.

ردنور را بیشتر به خاطر ایفای نقش تد موسبی در How I Met Your Mother (چطور با مادرت آشنا شدم) می‌شناسند. وی اخیرا هم در فیلم Rise (رایز) از شبکه ABC بازی کرده است. او در سریال The Hunt نقش لونی فلش: یک ستاره سینما را بازی می‌کند که عضو مخفی تشکیلات میر (با بازی آل پاچینو) نیز می‌باشد.

از جمله بازیگران درجه‌یک این سریال عبارت‌اند از: لوگان لرمن (Logan Lerman) در نقش جونا هیدلبام و آل پاچینو (Al Pacino) که این کار نخستین ایفای نقشش در عرصه تلویزیون می‌باشد. نامزد جایزه امی: دیلان بیکر (Dylan Baker)، جریکا هینتون (Jerrika Hinton)، گرگ آستین (Greg Austin)، کترین تیت (Catherine Tate)، تیفانی بون (Tiffany Boone)، ساول روبینک (Saul Rubinek)، نامزدهای جایزه اسکار: لنا اولین (Lena Olin) و کارول کین (Carol Kane) از بازیگران دیگر این سریال هستند.

کمپانی مانکی‌پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) و سونار اینترتیمنت (Sonar Entertainment) از تهیه‌کنندگان این سریال هستند. در حالی‌که پیل و وین روزنفلد (Win Rosenfeld) تهیه‌کنندگان اجرایی کمپانی مانکی‌پاو هستند، تام لسینسکی (Tom Lesinski) و جنا سانتویانی (Jenna Santoianni) هم تهیه‌کنندگان اجرایی کمپانی سونار هستند.

فعلا هیچ تاریخ انتشاری برای The Hunt عنوان نشده است اما به محض انتشار در آمازون، این سریال در سراسر جهان به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.