کارگردان فیلم بیوگرافی Life in Motion براساس زندگی میستی کوپلند انتخاب شد

2 March 2019 - 15:00

کمپانی نیولاین سینما انزینگا استوارت (Nzingha Stewart) را برای کارگردانی فیلم بیوگرافی Life in Motion: An Unlikely Ballerina براساس زندگی میستی کوپلند (Misty Copeland) انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم از روی خاطرات کوپلند به همین نام اقتباس شده است. او به اولین زن آفریقایی آمریکایی تبدیل شد که به عنوان رقاص اصلی در تئاتر باله‌ی آمریکا انتخاب شده است.

فیلم Life in Motion داستان اوجگیری کوپلند از آغاز ضعیف و آشفته‌اش – او رقص باله را از اواخر ۱۳ سالگی آغاز کرد و در آن زمان بین مادرش و مربیان رقصش که سرپرستان او بودند دست به دست می‌شد – تا تبدیلش به ستاره‌ای که کتاب خودش را نوشته، در فیلم‌ها و تبلیغات حضور داشته و به یک سخنگو تبدیل شده روایت می‌کند.

استوارت در بیانیه‌ای گفته است:

به عنوان یک زن آفریقایی آمریکایی، می‌دانم وقتی میستی کوپلند در زندگی موفق می‌شود همه‌ی ما خوشحال می‌شویم. به عنوان یک فیلمساز، خیلی خوشحالم که قرار است این داستان امیدوارکننده، پیروزمندانه و سینمایی را به پرده‌های سینما بیاورم.

استورات در تلویزیون کارگردان شناخته شده‌ای است و در سریال‌های مختلفی از جمله How to Get Away With Murder «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» و Scandal «رسوایی» تا Grey’s Anatomy «آناتومی گری» و A Million Little Things همکاری داشته است. او همچنین تهیه کننده اجرایی فیلم For Colored Girls ساخته‌ی تایلر پری (Tyler Perry) بوده است. او هم‌اکنون در حال فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خودش به نام Tall Girl «دختر قدبلند» برای نتفلیکس است.

میشل روزنفارب (Michelle Rosenfarb) نویسندگی فیلم Life in Motion را برعهده دارد که توسط آدام سنکمن (Adam Shankman)، جنیفر گیبت (Jennifer Gibgot) و فیلیپ سندهاوس (Philip Sandhaus) تهیه می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.