نتفلیکس تولید فیلم Holidate با بازی اما رابرتس را برعهده گرفت

2 March 2019 - 15:30

نتفلیکس قرار است تولید فیلم Holidate نوشته‌ی تیفانی پلسن (Tiffany Paulsen) ‌با بازی اما رابرتس (Emma Roberts) و کارگردانی جان وایتسل (John Whitesell) را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این کمدی رمانتیک داستان دو غریبه را دنبال می‌کند که از فشار دوست‌یابی در تعطیلات خسته شده و با هم قرار می‌گذارند به مدت یکسال با یکدیگر رابطه داشته باشند.

این فیلم توسط کمپانی McG و مری وایولا تهیه می‌شود که قبلا فیلم‌های I Feel Pretty «من احساس زیبایی می‌کنم» و The Duff «داف» را ساخته است. این پنجمین همکاری این کمپانی با نتفلیکس پس از The Babysitter «پرستار بچه»، When We First Met «وقتی برای اولین بار ملاقات کردیم»، فیلم در حال تولید Tall Girl «دختر قدبلند» و اکشن خانوادگی Rim of the World است.

رابرتس قبلا در پروژه‌های We’re the Millers «ما میلرها هستیم» و Scream Queens «ملکه‌های جیغ» حضور داشته و همچنین در فصل هشتم American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» بازی کرده است. وایتسل کارگردانی Big Momma’s House 2 «خانه مادربزرگ ۲» و Malibu’s Most Wanted را برعهده داشته است.

پلسن یکی از اعضای تیم نویسندگان شبکه ABC و دیزنی بوده که با هالی بری (Halle Berry)، سلنا گومز (Selena Gomez) و جنیفر لاو هیوت (Jennifer Love Hewitt) همکاری داشته است. او نویسندگی فیلم Nancy Drew «نانسی درو» با بازی رابرتس و دنباله‌ی Adventures In Babysitting «ماجراهای پرستار بچه بودن» را برعهده داشته است. او در حال کار روی اقتباسی از Auntie Claus است و به تازگی داستانی کمدی خانوادگی را به شبکه فری‌فورم فروخته است. او با فیلم کوتاه The Swan «قو» اولین کارگردانی خودش را تجربه کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.