پیوستن فرانک گریلو به رایان رینولدز در دنباله فیلم Hitman’s Bodyguard

2 March 2019 - 16:30

فرانک گریلو (Frank Grillo) به رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard «محافظ همسر مزدور» دنباله‌ی فیلم اکشن مهیج The Hitman’s Bodyguard «محافظ مزدور» پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سلما هایک (Salma Hayek) دوباره در این فیلم حضور دارد. فیلم اصلی که تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شد در باکس‌آفیس بین‌المللی به فروش ۱۸۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

پاتریک هیوز (Patrick Hughes) دوباره کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از تام اوکانر (Tom O’Connor) برعهده دارد. این دنباله محصول کمپانی لاینزگیت داستان مایکل برایس (با بازی رینولدز) را دنبال می‌کند که شخصیت‌های جکسون و هایک او را برای همکاری در یک ماموریت انتخاب کرده‌اند. تولید این فیلم از همین ماه آغاز خواهد شد.

گریلو قرار است نقش مامور اینترپلی را بازی کند که برای جلوگیری از وقوع حمله‌ای سایبری در اروپا به شخصیت‌های رینولدز، جکسون و هایک نیاز دارد.

گریلو پروژه‌های مختلفی در سال ۲۰۱۹ دارد که اولین آن‌ها Donnybrook است که در آن جیمی بل (Jamie Bell) و مارگارت کوالی (Margaret Qualley) نیز حضور دارند. او سپس در فیلم مهیج Boss Level همبازی مل گیبسون (Mel Gibson) و نائومی واتس (Naomi Watts) خواهد بود که خودش هم آن را تهیه کرده است.

فیلم Point Blank با بازی گریلو و آنتونی مکی (Anthony Mackie) اواخر سال ۲۰۱۹ در نتفلیکس پخش خواهد شد. او همچنین در فیلم Once Upon a Time in Staten Island در کنار واتس و بابی کاناواله (Bobby Cannavale) بازی می‌کند که اواخر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. او به تازگی برای بازی در فیلم Black and Blue محصول اسکرین جمز در کنار نائومی هریس (Naomie Harris)، رید اسکات (Reid Scott) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) انتخاب شده است.

منبع: Variety

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.