گی‌یرمو دل تورو کارگردانی فیلم Zanbato را برای جی. جی. آبرامز برعهده گرفت

2 March 2019 - 17:00

گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) پس از کسب دو جایزه اسکار برای فیلم The Shape of Water «شکل آب» کم‌کار شده اما همچنان در حال کار روی فیلم Pinocchio «پینوکیو» برای نتفلیکس است. حالا او برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Zanbato برای کمپانی‌های پارامونت و بد روبات متعلق به جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما منابع آگاه خبر می‌دهند Zanbato داستان دختربچه‌ای نوجوان (۱۵-۱۰ ساله) را دنبال می‌کند که قابلیت‌های کشنده‌ای دارد – چیزی شبیه هیت-گرل در فیلم Kick-Ass «کیک- اس» یا آلیتا در فیلم سایبرپانک Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته نبرد». همچنین این منابع گفته‌اند شخصیت اصلی فیلم یک نینجا است، اما دل تورو در توئیتر اعلام کرد او یک نینجا نیست. این داستانی بوده که او مدت‌ها در حال کار روی آن بوده اما بالاخره قرار است ساخته شود.

Zanbato یکی از پروژه‌های بی‌شماری است که دل تورو در حال کار روی آن‌هاست، و صرف‌نظر از اینکه چه زمانی تولید آن آغاز خواهد شد، همکاری دو چهره‌ی شناخته شده‌ی سینما یعنی دل تورو و آبرامز در چنین پروژه‌ای قطعا برای سینمادوستان هیجان‌انگیز است.

دل تورو سال گذشته اسکار بهترین کارگردانی را برای The Shape of Water برد که برنده‌ی اسکار بهترین فیلم سال هم شد و همچنین برای او سومین نامزدی اسکار به خاطر نویسندگی این فیلم را به همراه داشت. آن فیلم که سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، مایکل شنون (Michael Shannon)، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) و اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) در آن حضور داشتند در باکس‌آفیس بین‌المللی به فروش ۲۰۰ میلیون دلاری دست یافت. دل تورو قبل از آن برای نویسندگی Pan’s Labyrinth «هزارتوی پن» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه شده بود.

دو پروژه‌ی بعدی دل تورو که او آن‌ها را تهیه کرده شامل Antlers «آنتلرز» ساخته‌ی اسکات کوپر (Scott Cooper) و Scary Stories to Tell in the Dark «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» هستند. او همچنین تهیه کننده اجرایی سریال Carnival Row محصول آمازون با بازی اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) و کارا دلوین (Cara Delevingne) خواهد بود.

آبرامز مراحل پس از تولید فیلم موردانتظار Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» را پشت سر می‌گذارد که در ماه دسامبر اکران خواهد شد. او همچنین تهیه کننده اجرایی سریال Lovecraft Country محصول شبکه HBO خواهد بود که جوردن پیل‌ (Jordan Peele) یکی از سازندگان آن است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.