بازیگران جدیدی به فیلم درام Harry Haft با موضوع ورزش بوکس پیوستند

2 March 2019 - 21:00

بازیگران جدیدی از جمله دنی دویتو (Danny DeVito)، ویکی کریپس (Vicky Krieps)، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard)، سارو امیرزه (Saro Emirze)، دار زوزوفسکی (Dar Zuzovsky) و جان لگیزامو (John Leguizamo) به درام Harry Haft «هری هفت» با موضوع ورزش بوکس به کارگردانی بری لوینسون (Barry Levinson) پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بران استودیوز و نیو مندیت فیلمز تهیه کنندگی این فیلم را با همکاری کریتیو ولث مدیا برعهده دارند. تولید این فیلم از ۲۵ فوریه در مجارستان و نیویورک آغاز شده است.

لوینسون کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین جوئل گیلمر (Justine Juel Gillmer) از روی رمانی به همین نام نوشته‌ی آلن اسکات هفت (Alan Scott Haft) برعهده دارد. این فیلم پس از جنگ جهانی دوم روایت شده و در آن بن فاستر (Ben Foster) نقش هری هفت را بازی می‌کند، بوکسوری که برای زنده ماندن در اردوگاه‌های کار اجباری با دیگر زندانیان مبارزه کرده است. او سپس تلاش می‌کند با مبارزه با افسانه‌های این رشته مثل راکی مارسیانو دوباره وارد این حرفه شود.

علاوه بر لوینسون، متی لشم (Matti Leshem)، آرون گیلبرت (Aaron Gilbert)، جیسون ساسناف‌ (Jason Sosnoff)، اسکات پاردو (Scott Pardo) و جیسون کلاث (Jason Cloth) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

دویتو بازیگر سریال It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» به زودی در فیلم لایو اکشن Dumbo «دامبو» دیده خواهد شد. کریپس در فیلم Phantom Thread «رشته خیال» همبازی دنیل دی لوئیس (Daniel Day-Lewis) بود. سارسگارد نیز در فیلم Jackie «جکی» و مینی‌سریال The Looming Tower حضور داشته است.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.