احتمال پیوستن الیزابت ماس به بازسازی فیلم هیولایی Invisible Man

2 March 2019 - 21:30

یونیورسال در حال مذاکره با الیزابت ماس (Elisabeth Moss) برای پیوستن او به بازسازی فیلم Invisible Man «مرد نامرئی» محصول بلوم‌هاوس است. منابع خبر می‌دهند این مذاکرات فعلا در مراحل اولیه است، اما احتمال پیوستن ماس به این فیلم به نویسندگی و کارگردانی لی ونل (Leigh Whannell) سازنده‌ی فیلم اکشن مهیج Upgrade «ارتقا» زیاد است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همچنین اعلام شده جانی دپ (Johnny Depp) که در ابتدا قرار بود نقش اصلی این فیلم را بازی کند دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت. ونل که تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد قبلا در فیلم‌های Insidious: The Last Key «توطئه: آخرین کلید» و Upgrade با کمپانی بلوم‌هاوس همکاری داشته است.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما Invisible Man اولین گام این استودیو در استراتژی جدیدش برای ساخت فیلم‌های دنیایی هیولایی خودش است، که تصمیم گرفته کارگردانانی خلاق برای پروژه‌ها انتخاب کند و دیگر قصد ندارد این فیلم‌ها در یک دنیای مرتبط یعنی «دنیای تاریک» جریان داشته باشند. یونیورسال ایده‌ی دنیای مرتبط را کنار گذاشته و می‌خواهد شخصیت‌های هیولایی خودش را به منظور جذب مخاطبان نسل جدید بازسازی کند.

ماس به زودی در فیلم ترسناک Us «ما» ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) در کنار لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) و وینستون دوک (Winston Duke) دیده خواهد شد. همچنین فیلم Her Smell با بازی او در نقش یک راک‌استار و درام جنایی The Kitchen با بازی او در کنار ملیسا مک‌کارتی سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد.

او همچنین با فصل سوم سریال محبوب The Handmaid’s Tale «داستان ندیمه» برخواهد گشت که قرار است تابستان آینده پخش شود.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.