صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo اعلام شدند

2 March 2019 - 23:30

بازیگر فیلم Last Man on Earth، ویل فورت (Will Forte) و ستاره Jane the Virgin، جینا رودریگز (Gina Rodriguez)، تریسی مورگان (Tracy Morgan) و فرانک ولکر (Frank Welker) آماده‌ی سفر به ماشین راز هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

این بازیگران برای صداپیشگی در انیمیشن بدون نام Scooby-Doo محصول کمپانی برادران وارنر و گروه انیمیشن وارنر قرارداد بسته‌اند.

تونی کرون (Tony Cervone) این فیلم را کارگردانی می‌کند و کریس کلمبوس (Chris Columbus)، چارلز راون (Charles Roven) و الیسون ابت (Alison Abbate) تهیه‌کنندگان آن هستند.

این پروژه اولین بار در سال ۲۰۰۴ با عنوان Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed راهی سینماها شد و ماجرای چهار نوجوان مرموز و دارای قدرت ابر قهرمانی و Scooby-Doo بود.

رودریگز صداپیشه ولما، مغز متفکر گروه، است. فورت صداپیشه شگی، گربه ترسِ دوستِ اسکوبی، است. مورگان صداپیشه شخصیتی است که در دنیای اسکوبی حضور ندارد اما بخشی از دنیای کارتونی هانا-باربرا، Captain Caveman، است.

داستان این فیلم درباره گروه مرموزی است که به دیگر ابر قهرمانان دنیای حنا-باربرا ملحق می‌شوند تا دنیا را از دست Dick Dastardly و نقشه‌های شیطانی‌اش نجات دهند و اینبار گفته شده، خطر واقعی است. این فیلم مه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

رودریگز سال ۲۰۱۸ در فیلم علمی‌تخیلی Annihilation با ناتالی پورتمن هم‌بازی بود و صداپیشه Smallfoot بوده است.

فورت که یک دهه در برنامه Night Live شنبه‌ها روی آنتن می‌رفت اخیرا صداپیشه بخشی از فیلم Lego Movie 2: The Second Part بوده است. او به تازگی در فیلم Laundromat بازی کرده که استیون سادربر (Steven Soderbergh) کارگردان آن بوده و مریل استریپ (Meryl Streep) و گری اولدمن (Gary Oldman) دیگر بازیگران آن بوده است.

مورگان صداپیشه کاپیتان کیومن است و در سریال انیمیشنی Green Eggs and Hamcoming حضور دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.