John Wick 2 دو برابر فیلم اول سکانس اکشن خواهد داشت

22 September 2016 - 20:00

یکی از بزرگترین غافل‌گیری‌های سال ۲۰۱۴، بازگشت کیانو ریوز (Keanu Reeves) به دنیای سینمای اکشن در نقش مخوف جان ویک بود. نقش او در مجموعه فیلم‌های The Matrix، او تبدیل به یکی از معروف‌ترین بازیگران هزاره سوم کرد، ولی بعد از آن به هیچ وجه نتوانست دوباره به آن سطح از شهرت بازگردد. این موضوع کماکان پاربرجا بود تا اینکه ریوز با فیلم John Wick دوباره به سینما بازگشت و دوباره توجهات را به سمت خود روانه کرد. فیلم موضوعی تازه داشت که به صورت غافل‌گیر کننده ظاهر شد و توانست مخاطبان را با حجم عظیم سکانس‌های اکشن دیوانه‌وار، به سمت خود جذب کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با واکنش‌های بسیار خوبی که فیلم شاهد آنها بود، معرفی دنباله برای آن به هیچ وجه جای تعجب نداشت. طرفداران مشتاقانه منتظر خبرهای جدید پیرامون John Wick: Chapter 2 هستند. پوستر اول برای فیلم، دیروز منتشر شد که در آن شاهد شخصیت جان ویک هستیم که کت و شلواری بسیار شیک بر تن دارد. کسانی که در جریان اتفاقات فیلم اول هستند، می‌دانند که این دنباله باید حداقل هم اندازه فیلم اول محتوای اکشن داشته باشد، که ظاهرا نه تنها این اتفاق خواهد افتاد، بلکه حجم آن نیز دوبرابر خواهد شد.

john-wick-chapter-2-poster

در مصاحبه با EW، کارگردان فیلم چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) در مورد میزان سکانس‌های اکشن در دنباله صحبت کرد. در رابطه با رساندن فیلم به سطح انتظارات و برطرف کردن نیاز مخاطبان به دیدن جان ویک در حال کشتن، آنها تصمیم گرفتند که میزان سکانس‌های اکشن دنباله را در مقایسه با فیلم اول دو برابر کنند، از جمله اضافه کردن تعقیب و گریز در خیابان در سکانس ابتدایی فیلم:

می‌توانم بگویم که دو برابر فیلم اول، صحنه‌های اکشن خواهیم داشت. ما تا حد نهاییِ سطح تعقیب و گریز خیابانی پیش رفته‎ایم. قسمت عمده تعقیب و گریز در خودرو در ابتدای فیلم، مربوط به کیانو می‌شود، که بسیار شگفت انگیز است.

شنیدن این موضوع که میزان اکشن این دنباله نسبت به فیلم اوریجینال دو برابر شده‌است، همانند شنیدن موسیقی گوش نواز برای طرفداران فیلم اول است. با این میزان افزایش در صحنه‌های اکشن، هیچ زمانی برای وارد کردن مخاطب به دنیای فیلم صرف نمی‌شود. فیلم ابتدایی وقت زیادی را صرف معرفی جان ویک و ساخت هسته احساسی در مرکز فیلم کرد. داستان دنباله نیز مربوط به اتفاقات بعد از فیلم اول است، پس هیجان انگیز است که بدانیم که آنها درست بعد از فیلم اول وارد اتفاقات دنباله می‌شوند.

keanu-reeves-john-wick1

به غیر از المان اکشن، مخاطبان همچنین شاهد حضور پررنگ‌تر مجموعه The Continental (هتلی که جان ویک به آن مراجعه کرد) خواهند بود، ولی با توجه به گسترده شدن فیلم، به احتمال زیاد از لوکیشن متفاوتی استفاده خواهد شد. جالب خواهد بود که ببنیم دنیایی که جان ویک در آن زندگی می‌کند چقدر گسترده خواهد شد. طبق اعلام استاهلسکی، لورنس فیشبورن نیز (Laurence Fisherburn) به عنوان شخصیت پادشاه خیابان باوری (The Bowery King) به این فیلم اضافه شده‌است، به علاوه بازیگران جدید نیز مانند روبی رز (Ruby Rose) و Common قبلا به این جمع اضافه شده بودند. با دو برابر شدن اکشن، باعث تعجب نیست که تمام این کاراکترها در قلب آن حضور داشته باشند.

جدا از اینکه اکشن زیاد خبر خوبی است ولی این موضوع نیز مهم است که دنباله به تنهایی بر روی آن تکیه نکند. فیلم قبلی فقط به خاطر صحنه‌های اکشن آن مورد توجه قرار نگرفت، بلکه صحنه‌های احساسی و درام آن نیز در هسته مرکزی داستان قرار داشت. جالب توجه است که ببینیم این دو شاخصه چگونه در دنباله جدید خودنمایی خواهند کرد.

John Wick: Chapter Two «جان ویک: فصل دوم» در تاریخ ۲۲ بهمن امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.