فین ولفهارد و کری کان در حال مذاکره برای پیوستن به Ghostbusters 3

3 March 2019 - 00:00

به نقل از پایگاه خبری ورایتی، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و کری کان (Carrie Coon) در حال مذاکره برای بازی در جدیدترین سری فرنچایز Ghostbusters سونی هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیسون ریتمن (Jason Reitman) این فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلم‌نامه را به همراه گیل کنان (Gil Kenan) نوشته است. او قصد دارد امسال تابستان فیلم را بسازد و سونی تابستان ۲۰۲۰ را برای اکران آن در نظر گرفته است.

این استودیو جزئیات داستان را منتشر نکرده اما منابع خبری اعلام کردند که داستان فیلم درباره مادر مجرد و خانواده‌اش است (کان نقش مادر و ولفهارد نقش پسر خانواده را بازی می‌کنند). هنوز مشخص نیست این چه ارتباطی با تیم جدید Ghostbusters دارد.

این فیلم اولویت اصلی استودیو است و با اسم Rust City بطور مخفیانه تولید شده و وقتی ژانویه امسال اعلام شد ریتمن کارگردان است، روز بعد تریلر و تاریخ اکران فیلم منتشر شدند.

گفته شده بود که ریتمن مُردد است از بازیگران Stranger Things (چیزهای عجیب) استفاده کند چون بین این دو شباهت‌هایی وجود دارد اما او و تهیه‌کنندگان تحت تاثیر تست والفهارد قرار گرفتند.

ولفهارد اخیرا سر کار فصل سوم سریال چیزهای عجیب بوده که امسال ژوئیه روی آنتن نتفلیکس می‌رود و انتظار می‌رود نقشش در فصل دوم It را امسال پاییز ایفا کند. او نمایش‌های The Goldfinch و The Turning را در تئاتر امبلین وی صحنه دارد.

کان Widows و The Sinner را روی پرده سینما و صحنه تئاتر دارد و اخیرا در Avengers: Infinity War دیده شده است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.