جانی دپ اظهار دارد که امبر هرد از او سوء استفاده کرده است

4 March 2019 - 08:31

جانی دپ (Johnny Depp) علیه همسر سابق خود امبر هرد (Amber Heard) ادعای سواستفاده کرده است. در ماه دسامبر، امبر هرد مقاله‌ای را برای «واشنگتن پست» نوشت، و در آن اظهار داشت که در مدت کوتاه ازدواجش با جانی دپ، وی مورد خشونت و آزار فیزیکی قرار گرفته است. اما دپ اعلام کرد که اتهامات علیه او دروغ است و وی به دنبال مجازات است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جانی دپ و امبر هرد یکدیگر را در فیلم The Rum Diary در سال ۲۰۱۱ ملاقات کردند. این زوج سرانجام در سال ۲۰۱۵ در جزیره شخصی دپ در باهاما ازدواج کردند. این زوج هالیوودی فوق‌العاده به نظر می‌رسیدند، تا اینکه هرد در سال ۲۰۱۶ برای طلاق درخواست داد، وی ضوابطی را علیه دپ به همراه داشت، از جمله اینکه مدعی بود که کبودی‌های روی صورتش نتیجه‌ی یک پرخاش فیزیکی از دپ بوده است. اکنون سه سال است که از طلاق آن‌ها می‌گذرد که جانی دپ با مطرح کردن، سوء استفاده هرد در دادگاه، به انتقادهای بسیار منفی که دریافت می‌کرد پاسخ داد.

به گزارش مجله‌ی People، دپ، امبر هرد را به یک اختلاص ۵۰ میلیون دلاری، در دادگاه متهم می‌کند. دپ مدعی است که اظهارات هرد ساختگی است، و مقاله‌ای که از او در واشنگتن پست به چاپ رسانیده است تنها یک اقدام برای بدنام کردن او، و بالا بردن مقام و موقعیت شغلی‌ خودش است. در سال ۲۰۱۶ طلاق دپ و هرد با بخشیدن ۷ میلیون دلار به هرد به پایان رسید، که او آن را به خیریه بخشید. وکیل‌‌های دپ تلاش می‌کنند که مردم ادعاهای هرد درباره‌ی بی‌گناهی‌اش را باور نکنند، و آن‌ها ادعا دارند که هرد با تسلا فاندر (Tesla founder) و الون ماسک (Elon Musk) در رابطه بوده، در حالی که هنوز همسر جانی دپ بوده است.

بعد از طلاق این زوج در سال ۲۰۱۶ دپ و هرد، هر دو مسیرهایی مشابه و منصفانه در شغلشان داشتند. و در درخشیدن در فیلم‌های بزرگ و کوچک تعادل داشتند. جانی دپ اخیرا در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald بازی کرده است، هرچند که به گفته‌ی دیزنی، دپ حق ندارد در دنباله‌ی فیلم دزدان دریایی کارائیب، به عنوان جک گنجیشکه ظاهر شود، و وکیلان دپ بر این باوراند که این به دلیل مقاله‌ی هرد است. درضمن امبر هرد هم اخیرا در فیلم‌هایی مانند Justice League و Aquaman درخشیده است که اکنون پرطرفدارترین فیلم DC movie در تمامی دوران‌ها شده است. انتظار می‌رود Aquaman 2 در سال ۲۰۲۰ به سینما بازگردد.

از زمان جنبش Metoo، اتهام‌های متعددی راجع به آزارهای فیزیکی و احساسی مطرح شده است. و این فرصت برای قربانیان است که داستان‌هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند، و طلب عدالت داشته باشند. بین هرد و دپ این غیرممکن است که مشخص شود این اتفاقات چگونه افتاده است. و متاسفانه این ادعای آخر دپ در دادگاه، این نزاع را نامشخص گذاشته است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.