فیلمبرداری‌های مجدد The New Mutants هنوز انجام نشده‌اند

3 March 2019 - 17:30

امروزه فیلم ابرقهرمانی ترسناک The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» به یکی از موردبحث ترین پروژه‌های سینمایی تبدیل شده که تاخیرات زیادی در تولید آن صورت می‌گیرد، و در حالی که قرار بود فیلمبرداری‌های مجدد آن اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شوند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دستور فیلمبرداری‌های مجدد توسط فاکس داده شد تا المان‌های ترسناک که در تریلر اول فیلم با بازخورد خوبی روبرو شده بودند گسترش پیدا کنند. قرار بود این فیلمبرداری‌ها از سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۹۷) آغاز شوند تا فیلم به تاریخ اکران ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) برسد، اما حالا به دلیل آغاز نشدن این فیلمبرداری‌های مجدد سرنوشت فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. برخی منابع خبر می‌دهند تصمیم برای انجام فیلمبرداری‌های مجدد برعهده‌ی جاش بون (Josh Boone) نویسنده و کارگردان فیلم است.

عده‌ای هم معتقدند این فیلم اصلا در سینماها اکران نخواهد شد. حالا که دیزنی کمپانی فاکس را تصاحب کرده، شایعاتی مبنی بر این شنیده می‌شوند که این فیلم ممکن است فقط در سرویس استریم دیزنی پلاس یا شبکه هولو پخش شود. این در راستای گسترش همکاری مارول با شبکه هولو پس از سفارش ساخت ۴ سریال انیمیشنی از طرف این کمپانی است، و همچنین اینکه ممکن است مارول با همکاری این شبکه قصد احیای سریال‌های مارولی کنسل شده‌ی نتفلیکس را داشته باشد.

در فیلم The New Mutants بازیگرانی از جمله آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، میسی ویلیامز (Maisie Williams)، هنری زاگا (Henry Zaga) و روزاریو داوسون (Rosario Dawson) حضور دارند. همچنین شایعه شده جیمز مک‌آووی (James McAvoy) به عنوان پروفسور اگزاویر حضور کوتاهی در فیلم خواهد داشت.

فیلم The New Mutants براساس سری کامیک بوکی به همین نام نوشته‌ی کریس کلرمونت (Chris Claremont) و باب مک‌لئود (Bob McLeod) داستان گروهی از جهش‌یافته‌های نوجوان را دنبال می‌کند که به عنوان قهرمان در دنیای مارول آموزش می‌بینند. این فیلم قرار است حال و هوایی متفاوت با فیلم‌های اکشن علمی تخیلی X-Men «مردان ایکس» داشته باشد و فیلم ترسناکی شبیه آثار استفن کینگ (Stephen King) باشد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.