کسب حقوق فیلم Reminiscence از سازندگان Westworld توسط استودیوی برادران وارنر

3 March 2019 - 18:00

استودیوی برادران وارنر حقوق انتشار بین‌المللی فیلم Reminiscence «یادآوری»، اکشن مهیجی به کارگردانی لیزا جوی (Lisa Joy) سازنده‌ی سریال Westworld «وست‌ورلد» که هیو جکمن (Hugh Jackman) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در آن حضور دارند را به دست آورد. این اولین تجربه کارگردانی جوی است که نویسندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جوی به همراه همسرش جاناتان نولان (Jonathan Nolan)، مایکل دی لوکا (Michael De Luca) و آرون رایدر (Aaron Ryder) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. آتنا ویکهام (Athena Wickham) و الیشیا هولمز (Elishia Holmes) تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم از پاییز ۲۰۱۹ در میامی و نیو اورلینز آغاز می‌شود، تا جوی و نولان فرصت داشته باشند تولید فصل سوم Westworld را به پایان برسانند.

Reminiscence داستان مردی را دنبال می‌کند که طی یک ماجراجویی می‌خواهد زن موردعلاقه‌ی خودش را پس از ناپدیدی مرموزش پیدا کند. جکمن نقش نیکولاس بنیستر، کهنه سربازی زمخت و تنها در میامی که به دلیل گرم شدن زمین زیرآب رفته را بازی می‌کند. بنیستر در شغلی خطرناک مهارت دارد – او به مشتریان این شانس را می‌دهد تا هر خاطراتی که دوست دارند را برای آن‌ها یادآوری کند. وقتی او با می (با بازی فرگوسن) آشنا می‌شود زندگی‌اش دگرگون می‌شود. چیزی که به عنوان موضوع ساده‌ی گم شدن و پیدا شدن شروع می‌شود به رابطه‌ای عاشقانه تبدیل می‌گردد. اما وقتی خاطرات یک مشتری دیگر نشان می‌دهد می در جنایاتی خشونت‌بار دست داشته، بنیستر باید وارد دنیای تاریک گذشته شود تا حقیقت را درباره‌ی زنی که عاشقش شده کشف کند. Reminiscence داستانی حماسی است که در دنیای صمیمی و بی‌نهایت خاطرات جریان دارد و این سوال را می‌پرسد که: برای محافظت از کسانی که دوستشان دارید حاضرید دست به چه کارهایی بزنید؟

هرکسی سریال Westworld را دیده باشد که جوی و نولان سازنده/ شورانر و کارگردانان آن هستند، می‌داند جوی در گفتن داستان‌های حماسی و گسترده که در آینده جریان دارند مهارت خاصی دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.