باکس‌آفیس هفته: فیلم How To Train Your Dragon جلوی صدرنشینی Family Funeral را گرفت

4 March 2019 - 12:31

انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World محصول یونیورسال و DreamWorks Animation توانست از A Madea Family Funeral لاینزگیت پیشی بگیرد و رتبه اول باکس‌آفیس آخر هفته است و Madea چهارمین فیلم برتر آخر هفته شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Gretasettled در هفته آغازین خود جزو ۵ فیلم برتر نبود، درحالیکه فروش برنده اسکار بهترین فیلم، Green Book، بعد از بردن اسکار، دچار تغییر و تحولاتی شد.

فیلم How To Train Your Dragon: The Hidden World با فروش ۳۰ میلیون دلاری‌اش در آخر این هفته با افت ۴۵ درصدی در هفته دوم روبرو شد و در مجموع ۹۷.۶ میلیون دلار فروش خانگی تابحال داشته است. این فیلم کمی بیشتر از حد انتظار افت کرده اما هنوز عملکرد بهتری نسبت به فیلم دوم داشته است.

فیلم Hidden World در بازار بین‌المللی توانسته ۵۲ میلیون دلار این هفته بفروشد که فروش عظیم آن به بازار چین با ۳۳.۴ میلیون دلار برمی‌گردد. مجموع فروش بین‌المللی فیلم ۲۷۷.۷ میلیون دلار بوده که حالا به ۳۷۵ میلیون دلار می‌رسد.  این فیلم هنوز در ۸ بازار بین‌المللی اکران نشده و ۲۳ اوت در ژاپن روی پرده نقره‌ای می‌رود.

دومین رده جدول متعلق به نُهمین سری از فرنچایز Madea ساخته‌ی تایلر پری (Tyler Perry) است که طبق گزارشات آخرین فیلم اوست. اگر این درست باشد و لاینزگیت نتواند او را برای ساخت سری دهم قانع کند، شخصیت اصلی فیلم با یک بشکن بیرون می‌رود. این فیلم آخر این هفته ۲۷ میلیون دلار فروش داشت و چهارمین سری بزرگ این فرنچایز شد و امتیاز -A را از CinemaScore دریافت کرد و انتظار می‌رود فروش آن با ۶۰ میلیون دلار به پایان برسد. در افتتاحیه فیلم ۶۷ درصد از مخاطبین زن و ۷۸ درصد مرد ۲۵ ساله و بالاتر بودند.

فیلم Alita: Battle Angel فاکس با ۷ میلیون دلار در رده سوم قرار دارد و به مجموع فروش خانگی ۷۲ میلیون دلار دست یافته است. این فیلم آخر هفته ۴۰.۴ میلیون دلاری در ۸۱ بازار بین‌المللی داشته و به مجموع فروش جهانی ۲۷۸.۲ میلیون دلار دست یافت و حالا ۳۵۰ میلیون دلار فروخته است.

فیلم هفته آینده

فیلم مورد انتظار Captain Marvel استودیو مارول هفته آینده در بیش از ۴۱۰۰ سینما اکران می‌گردد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در اینجا مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.