ستاره Riverdale درگذشت

4 March 2019 - 23:30

لوک پری (Luke Perry) بازیگر مجموعه‌های Riverdale و Beverly Hills 90210 که از روز چهارشنبه بخاطر سکته شدید مغزی در بیمارستان بستری شده بود امروز در سن ۵۲ سالگی درگذشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر برنامه‌های او در اینباره گفت:

پری در حالیکه فرزندانش، جک و صوفی، نامزدش وندی مدیسون بور و همسر سابقش مینی شارپ، مادرش آن بنت و ناپدری‌اش استیو بنت، برادرش تام پری و خواهرش امی کدر و دیگر دوستان و اعضای خانواده‌اش کنارش بودند، درگذشت.
خانواده پری از ابراز همدردی تمامی دوستداران وی در اقصی نقاط دنیا تشکر کرده و هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

پری در منزفیلد، اُهایو، متولد شد و بعد از دبیرستان برای بازیگری به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. او در سن ۱۶ سالگی وارد تلویزیون شد و در سریال‌های NBC همچون Loving و Another World حضور یافت و صداپیشه انیمیشن‌هایی همچون The Incredible Hulk و Biker Mice From Mars بود.

پری در سال ۱۹۹۰ برای بازی در نقش دیلان مک‌کی در سریال موفق Beverly Hills, 90210 فاکس مشهور شد و عکسش سال ۱۹۹۲ روی جلد مجله Vanity Fair رفت.

پری از ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ در این سریال حضور داشت و ۱۹۹۸ تا پایان سال ۲۰۰۰ نیز در این سریال مجددا بازی کرد که شخصیت‌اش درگیر مواد و الکل شد و ارتباط‌اش با چند شخصیت اصلی مانند برندا و کلی به مشکل خورد.

او در نقش بیلی مسترسون حضور کوتاهی در فیلم علمی‌تخیلی The Fifth Element در سال ۱۹۹۷ داشت. او در سال ۲۰۰۷ در سریال John from Cincinnati شبکه HBO بازی کرد و در سریال‌های همچون Jeremiah, Oz, What I Like About You ایفای نقش کرد.

پری اخیرا با درام تلویزیونی نقش ثابت سریال Riverdale شبکه CW شده بود. او نقش فرد اندروز، پدر سرسخت و قدیمی و محافظه‌کار آرچی اندروز را بازی می‌کرد.

نویسنده این سریال اینگونه از فوت پری اظهار تاسف کرد:

لوک پری… تو شاد و پرانرژی بودی. دلمان برایت تنگ می‌شود اما قطعا میراث تو به یادگار خواهد ماند. روحت قرین آرامش، عشق و دوستی.

پری را بعدا در فیلم Once Upon a Time in Hollywood ساخته تارانتینو کونتین در نقش واین ماندر، ستاره سریال تلویزیونی وسترن Lancer خواهیم دید.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.