احتمال حضور اسکار آیزاک در نقش سالید اسنیک در فیلم Metal Gear Solid

4 March 2019 - 23:30

به نظر می‌آید شاید اسکار آیزاک (Oscar Isaac) نقش سالید اسنیک را در فیلم موردانتظار Metal Gear Solid «متال گیر سالید» بازی کند. دیشب جوردن ووت رابرترز (Jordan Vogt-Roberts) کارگردان این فیلم در توئیتر درباره‌ی انتخاب بازیگر برای این فیلم اعلام کرد : “همه چیز به تصمیم اسکار بستگی دارد،” اما همچنین گفت: “فرآیند انتخاب یک بازیگر درجه یک هنوز آغاز نشده است.” در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ووت رابرترز در این پست همچنین از تصویر فتوشاپی طراحی شده توسط باس‌لاجیک استفاده کرد که اسکار آیزاک را در نقش سالید اسنیک، شخصیت اصلی سری بازی محبوب Metal Gear Solid نشان می‌دهد. به نظر می‌آید این پست توئیتری و تصویر فتوشاپ در راستای مصاحبه‌ی آیزاک با IGN بوده که در آن اظهار کرده بود: “من به حضور در این فیلم علاقه دارم.”

در پیامی که بین ووت رابرترز و باس‌لاجیک ردوبدل شده این جمله به چشم می‌خورد: “اگر چیزی را به تو بگویم قول بده کسی از آن خبردار نشود.” اما بخش‌هایی از گفتگوی آن‌ها سانسور شده تا همگان از آن باخبر نشوند، که همین قضیه شایعه‌ی حضور آیزاک در این فیلم را قوت می‌بخشد.

ووت رابرترز از سال ۲۰۱۴ برای کارگردانی فیلم Metal Gear Solid انتخاب شده، و سال ۲۰۱۷ اعلام شد درک کانلی (Derek Connelly) فیلمنامه‎‌ی این فیلم را خواهد نوشت.

در همین حین آیزاک در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم اقتباسی Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) است. او به زودی در فیلم اکشن مهیج Triple Frontier که ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) از نتفلیکس منتشر می‌شود دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.