یک سریال جدید از The Sandlot با حضور بازیگران اصلی در راه است

5 March 2019 - 08:21

بنظر می‌رسد که هواداران فیلم کمدی The Sandlot می‌توانند سریالی از این فیلم جذاب را به زودی مشاهده کنند. دیوید مایکی اونز (David Mikey Evans) که در سال ۱۹۹۳ کارگردان این کمدی بوده است، به پادکست Rain Delay از طریق MLB.com گفت که یک سریال تلویزیونی از Sandlot در راه است. او ادامه که نه تنها بازیگران اصلی آن بازخواهند گشت بلکه انتظار می‌رود که دو فصل از آن در دست ساخت باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال قرار است در سال ۱۹۸۴ باشد، ۲۲ سال بعد از فیلم اصلی. این موضوع می‌تواند بازیگران را در سن مناسبی برای ایفای نقش خودشان قرار دهد. جزئیات دیگری تا این لحظه در مورد این سریال در دست نیست.

فیلم اصلی The Sandlot در مورد زمانی است که اسکاتی اسمالز (Scottie Smalls) با بازی توماس گایری (Thomas Guiry) به یک محله‌ی جدید می‌رود و با یک گروه از بچه‌هایی که در sandlot بیس بال بازی می‌کنند، دوست می‌شود. این گروه در کنار هم می‌روند تا یک سریال ماجراجویانه و سرگرم کننده را بسازند. در فیلم پسرها هنگامی که اسمالز، توپ بیس بال را به خارج فنس‌ها می‌زند دچار دردسر می‌شوند.

از زمان اکران فیلم اصلی، دو دنباله برای آن ساخته شده است. اولی در سال ۲۰۰۵ و به نام The Sandlot 2 بود که بر روی گروه جدیدی از پسرها تمرکز داشت و دومی فیلم The Sandlot: Heading Home در سال ۲۰۰۷ بود که بازهم بر روی عده‌ی دیگری از بازیکنان بیس بال متمرکز بود. البته صحبتی هم از ساخت یک دنباله‌ی دیگر در تابستان اخیر شد که هنوز هیچ معرفی رسمی از آن نشده است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.