اکران فیلم Sherlock Holmes 3 یکسال به تعویق افتاد

5 March 2019 - 15:00

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد تاریخ اکران فیلم Sherlock Holmes 3 «شرلوک هولمز ۳» که قرار بود ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۹۹) اکران شود به تعطیلات سال بعدی میلادی یعنی ۲۰۲۱ موکول شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و جود لا (Jude Law) قرار است در این فیلم که سومین فیلم این فرنچایز است دوباره نقش‌های قبلی خود را بازی کنند. Sherlock Holmes 3 قرار است ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود. برادران وارنر و ویلیج رودشو تولید این فیلم را برعهده دارند، که در آن داونی جونیور دوباره نقش شرلوک هولمز و لا دوباره نقش همکارش دکتر واتسون را بازی خواهند کرد.

فیلم Sherlock Holmes 3 با فیلمنامه‌ای از کریس برانکاتو (Chris Brancato) ده سال پس از دومین فیلم این فرنچایز یعنی Sherlock Holmes: A Game of Shadows «شرلوک هولمز:‌ بازی سایه‌ها» که دسامبر ۲۰۱۱ اکران شد و در باکس‌آفیس بین‌المللی به فروش ۵۴۵ میلیون دلاری رسید به نمایش درمی‌آید.

اولین فیلم فرنچایز به نام Sherlock Holmes «شرلوک هولمز» که دسامبر ۲۰۰۹ اکران شده بود در باکس‌آفیس بین‌المللی فروشی ۵۲۴ میلیون دلاری داشت. گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردانی دو فیلم اول را برعهده داشت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.