اولین نگاه به شخصیت سونیک در تصاویر جدید فیلم Sonic the Hedgehog

5 March 2019 - 16:00

تصاویر جدید فیلم Sonic the Hedgehog «سونیک خارپشت» اولین نگاه به این شخصیت که ترکیبی از جلوه‌های ویژه و لایو اکشن است را به نمایش می‌گذارند. فیلم‌های اقتباسی از روی بازی‌های ویدیویی همیشه برای موفقیت با مشکل مواجه شده‌اند، اما پارامونت امیدوار است با فیلم جدیدش این سنت را بشکند. آن‌ها قصد دارند فیلمی با حضور سونیک، خارپشت آبی محبوب را در ماه نوامبر اکران کنند، اما تاکنون تصویری رسمی از فیلم منتشر نشده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نزدیک‌ترین نگاه ما به شخصیت سونیک توسط یک پوستر محرک به نمایش درآمد. اگرچه به دلیل طراحی خاص این پوستر نمی‌شد ظاهر کامل سونیک را مشاهده کرد، اما خیلی از طرفداران نسبت به این پوستر واکنش خوبی نشان ندادند. حالا که به تاریخ اکران فیلم نزدیک می‌شویم، بالاخره استودیو باید تصویر کامل این شخصیت را آشکار می‌کرد و به نظر می‌آید زمان این کار فرا رسیده است.

کمپانی هاماگامی/ کارول امروز وبسایت خود را بروزرسانی کرده و اولین نگاه به شخصیت سونیک خارپشت را به نمایش گذاشت. به نظر می‌آید آن‌ها بدون هماهنگی با پارامونت این کار را انجام داده‌اند چون این تصویر پس از مدتی از صفحه وبسایت این کمپانی برداشته شد. اما یکی از کاربران موفق شده تصویری از این صفحه به اشتراک بگذارد که در پایان خبر مشاهده می‌کنید. همچنین در تصویر دیگری شاهد نمونه‌های اولیه‌ی این شخصیت هستید که شخصیت بامزه و دوست داشتنی سونیک را به نمایش می‌گذارند.

حالا که ظاهر کامل سونیک در فیلمش به صورت غیررسمی آشکار شده، مقایسه‌ی ظاهر او با بازی ویدیویی توسط طرفداران بیشتر هم شده است. در حالی که نسخه‌ای از سونیک که در بازی ویدیویی وجود دارد جزئیات کمتری را شامل می‌شود، اما این فیلم تصمیم گرفته ظاهر او را به شکلی تغییر دهد تا بیشتر شبیه یک خارپشت واقعی باشد. به همین دلیل است که نسخه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی این شخصیت با صداپیشگی بن شوارتز (Ben Schwartz) شامل جزئیات بیشتری از جمله خارهایی می‌شود که در بازی ویدیویی ندیده بودیم. همچنین به نظر می‌رسد نیم‌تنه‌ی سونیک بلندتر، پاهایش کوتاه‌تر و چشمانش ریزتر شده و دستانش به جای اینکه دستکش سفید داشته باشند خودشان سفید هستند. حتی کفش‌های قرمز بزرگش با کتانی‌های ساده جایگزین شده‌اند.

جدیدترین نگاه به فیلم Sonic the Hedgehog از هم‌اکنون با واکنش‌های زیادی از سوی طرفداران روبرو شده، و تقریبا همگی آن‌ها از ظاهر سونیک ناراضی هستند. البته باید به این نکته توجه داشت که این تصاویر خیلی زود از سایت کمپانی حذف شدند، پس اگر حتی آن‌ها را تصویر دقیقی از شخصیت درنظر بگیریم هنوز هم زمان زیادی برای تغییر ظاهر آن وجود دارد. سازندگان Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته نبرد» پس از واکنش بد طرفداران نسبت به ظاهر شخصیت اصلی، چشمان او را در نسخه نهایی کوچکتر کردند، و تصاویر جدید The Lion King «شیرشاه» نشان می‌دهند چقدر راحت می‌توان ظاهر شخصیت‌ها را تغییر داد. احتمالا پارامونت به زودی تصاویر رسمی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر خواهد کرد، اما فعلا تماشای همین تصاویر هم غنیمت است.

فیلم Sonic the Hedgehog در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.