دو پتل در حال مذاکره برای بازی در فیلم Green Knight است

5 March 2019 - 22:27

طبق گزارش وبسایت ورایتی، دو پتل (Dev Patel) نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم‌هایی مثل Lion ،Slumdog Millionaire ،Hotel Mumbai مشغول مذاکره با کارگردان فیلم Green Knight «شوالیه سبز» یعنی دیوید لاوری (David Lowery) سازنده‌ی فیلم A Ghost Story «داستان یک شبح» برای بازی در نقش سر گوین (Sir Gawain) است. از افتخارات پتل می‌توان به درخشیدن در فیلم‌هایی مانند Chappie، The Newsroom و  Modern Love اشاره کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Green Knight، داستان کلاسیکی از گوین با بازی پتل را  از زمان پادشاه آرتور که او میز گردی را بین شاهان تشکیل می‌دهد، و چالشی را برای بدست آوردن سر شوالیه‌ای خاص ایجاد می‌کند، دنبال می‌شود. با وجود دو دلی‌هایی که گوین داشت، نهایتا او شوالیه را به قتل رساند، و یک سرباز جوانمرد و وفادار باقی ماند. این داستان دو بار توسط استفن ویکس (Stephen Weeks) اقتباس شده است. در اولین آن‌ها نیگل گرین (Nigel Green) بازیگر فیلم Jason and the Argonauts در نقش شوالیه‌ی سبز هنرنمایی نمود، و در بخش دوم آن نیز شین کانری (Sean Connery) بازیگر فیلم  From Russia With Love در نقش این شوالیه ستاره دار درخشید.

دیوید لاوری در کنار توبی هلبروکس (Toby Halbrooks) و جیمز ام (James M) فیلم را تهیه‌کنندگی خواهد کرد. همچنین تیم هدینگتون (Tim Headington) و ترسا استیل (Theresa Steele) نیز از طرف Ley Line Entertainment به تهیه‌ی فیلم خواهند پرداخت. آرون گیلبرت (Aaron L. Gilbert) و جیسون کلاث (Jason Cloth) از Creative Wealth Media به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

تولید فیلم شوالیه‌ی سبز در ماه آینده آغاز خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.