کلیپ جدید فیلم اکشن مهیج Triple Frontier: دلیل اهمیت بالای خانواده

5 March 2019 - 22:30

نتفلیکس کلیپ جدیدی از فیلم اکشن مهیج Triple Frontier «مرز سه‌گانه» را منتشر کرد که در آن شخصیت‌های اصلی در حال گفتگو درباره‌ی این هستند که چطور وقتی خانواده‌ی ارباب مواد مخدر همراه او در خانه هستند از آنجا دزدی کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Triple Frontier فیلم سرقتی خشنی با یک پیچش است: آن‌ها می‌خواهند از یکی از قویترین کارتل‌های مواد مخدر دزدی کنند. در حالی که این ماموریت خیلی خطرناک است، اما قرار است تا پایان عمرِ کسانی که در آن حضور دارند گریبان‌گیر آن‌ها شود. در این فیلم بن افلک (Ben Affleck)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، چارلی هانام (Charlie Hunnam)، گرت هدلاند (Garret Hedlund) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) حضور دارند.

این فیلم طی فرآیند تولیدش با تغییر بازیگران زیادی روبرو بوده، که تقریبا از ۱۰ سال پیش آغاز شده است. کسانی که طی این سال‌ها برای بازی در این فیلم درنظر گرفته شده بودند شامل جانی دپ (Johnny Depp)، تام هنکس (Tom Hanks)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) و ویل اسمیت (Will Smith) بوده‌اند. ماه آوریل گذشته بازیگرانی از جمله تام هاردی (Tom Hardy) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) این پروژه را ترک کردند و استودیوی پارامونت از ساخت پروژه منصرف شد. سپس افلک برای بازی در نقش اصلی وارد مذاکره شد.

زمانی قرار بود کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) کارگردان برنده‌ی اسکار برای فیلم  The Hurt Locker «مهلکه» این فیلم را بسازد. مارک بول (Mark Boal) نویسنده‌ی آن فیلم نویسندگی فیلمنامه‌ی Triple Frontier را برعهده داشته که در مرز پاراگوئه، آرژانتین و برزیل روایت می‌شود.

جی. سی. چاندور (J.C. Chandor) نامزد اسکار و کارگردان فیلم‌های Margin Call «مارجین کال» و A Most Violent Year «یک سال بسیار خشن» کارگردانی این پروژه را برعهده دارد.

فیلم Triple Frontier در تاریخ ‍۱۳ مارس (۲۲ اسفند) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.