جو رایت و ساخت فیلمی براساس کتاب In the Garden of Beasts

5 March 2019 - 20:06

جو رایت (Joe Wright) که با ساخت فیلم‌هایی چون Atonement «کفاره» و Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» شناخته می‌شود به دنبال ساخت یک درام تاریخی دیگر است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» در حال نهایی کردن مذاکرات جهت به دست آوردن حق ساخت فیلمی براساس کتاب In the Garden of Beasts «در باغ هیولاها» برای کمپانی Playtone Productions است. این کتاب به نویسندگی اریک لارسون (Erik Larson)، که جز پرفروش‌های نیویورک تایمز نیست هست در اصل یک کتاب براساس وقایع تاریخی و غیرداستانی است.

کتاب مذکور داستان واقعی مردی به نام ویلیام داد (William Dodd) سفیر آمریکا در آلمان سال ۱۹۳۳ و دخترش مارتا (Martha) که با یک افسر گشتاپو و یک جاسوس روسی رابطه‌ای عاشقانه دارد، را روایت می‌کند. کمپانی Playtone Productions که وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه را عهده‌دار خواهد بود در واقع متعلق به تام هنکس (Tom Hanks) بازیگر مطرح هالیوود است. هنوز حضور هنکس در این فیلم به عنوان بازیگر، مشخص نیست. Playtone پیش از این تهیه‌کننده سریال محبوب و تحسین‌شده Band of Brothers «دسته برادران» بوده است و علاقه هنکس به این کتاب هم نشانگر توجه او به داستان‌های مربوط به جنگ جهانی دوم است.

منبع: Hollywoodreporter

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.