تصاویر و جزئیات جدیدی از فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شدند

5 March 2019 - 21:01

صحنه‌های مبارزه فصل آخر سریال Game of Thrones بیشتر از آنچه است که تصور می‌شد. Battle of Blackwater Bay, Battle for Castle Black و Battle of the Bastards تنها چند مبارزه از این فصل هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل آخر و هشتم این سریال، مبارزه حماسی میان زنده‌ها و مُرده‌های خانه استارک از وینترفل است و Entertainment Weekly به همراه تصاویر شخصیت‌ها، جزئیاتی درباره سریال منتشر کرده است.

سریال برای اولین بار مبارزه آریا را نشان می‌دهد. میسی ویلیامز در این‌باره گفته: من هرسال این مبارزه را پشت گوش می‌اندازم که خیلی هم عجیب بود چون آریا کسی است که بیشتر از همه تمرین کرده است. این اولین مبارزه رسمی من است و تا انتها پیش می‌روم.

میگول ساپوچنیک (Miguel Sapochnik)، کارگردان سریال، فکر می‌کند این طولانی‌ترین صحنه مبارزه در تاریخ سینما خواهد بود و گویا مبارزه ۴۰ دقیقه‌ای در فیلم ارباب حلقه‌ها طولانی‌ترین صحنه تاکنون است.

ساپوچنیک اظهار داشته:

بنظر می‌رسد تنها راه این است که از خودت بپرسی: چرا باید تماشاش کنم؟ شاید یک جواب به این سوال، اکشن نبودن این مبارزه است، جنگ کمتری وجود دارد.

قسمت مبارزه یک شبه فیلم‌برداری شد و ۱۱ هفته فیلم‌برداری طول کشید. بازیگران و عوامل کار، ۷۵۰ نفر بودند و در دمای زیر صفر، باد زیاد، باران یخی سوار بر اسب و دودی که صحنه معمول این سریال است، حضور داشتند.

بازیگران سریال داخل چادر یا تریلرهایشان بخاری داشتند و این راحت نبود.
لیام کانینگهام (Liam Cunningham) بازیگر نقش سر داوس سیورث نیز گفته:

شنیدم که عوامل کار ۴۰۰۰۰ قدم یک روز راه رفتند و آن‌ها واقعا قهرمان هستند.

اعضای فیلم باید مداوم برنامه‌هایشان را تغییر می‌دادند و شیفت عوض می‌کردند تا در تولید قسمت‌های مختلف باشند. دیوید بنی‌آف (David Benioff) به شوخی در این‌باره گفته: مثل این بود ببینی ناسفرتو داره میاد.

سریال بازی تاج و تخت ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین ۹۸) روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.