نقش الینا آنایا در Wonder Woman چه خواهد بود؟

24 September 2016 - 09:00

طرفداران از زمان معرفی فیلم Wonder Woman در سال گذشته، بی‌صبرانه منتظر فرا رسین تاریخ اکران سراسری آن هستند. از زمان معرفی گل گادو (Gal Gadot) به عنوان شخصیت واندر وومن در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، گمانه‌ زنی‌های زیادی در مورد شخصیت اول منفی فیلم به وجود آمده‌است. همچنین هنوز مشخص نشده‌است که داستان فیلم تا چه اندازه با دنیای گسترده و متنوع کامیک‌های واندر وومن همخوانی خواهد داشت و اینکه چه بازیگران دیگری در این فیلم حضور دارند.

علی‌رغم این که هنوز هم سوالات بی پاسخ بسیاری در مورد شخصیت یا شخصیت‌های اصلی منفی فیلم وجود دارد، امروز اطلاعات اندکی در این مورد منتشر شد. الینا آنایا (Elena Anaya)، بازیگر سرشناس اسپانیایی که سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های Van Helsing «ون هلسینگ» و The Skin I’m In «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» را دارد امروز توضیح اندکی در مورد نقش خود در فیلم Wonder Woman در اختیار طرفداران گذاشت.

Batman News امروز ترجمه‌ای از مصاحبه این بازیگر را با وبسایت اسپانیایی SensaCine منتشر کرد. او بدون وارد شدن به جزئیات، در پاسخ به این سوال که نقش او در این فیلم چه خواهد بود، صادقانه پاسخ داد که طرفداران باید انتظار چه چیزی را داشته‌باشند:

خب، در یک مجموعه عظیم، نقش کوتاهی داشتم، ولی این کاراکتر تاثیر مهمی بر روی داستان دارد. کارگردان کار پتی جنکینز (Patty Jenkins) است و گل گادو نقش اصلی را دارد و در کنار او کریس پاین (Chris Pine) حضور خواهد داشت و نهایتا من… کابوسی برای آن دو خواهم بود.

wonder-woman-2017-movie-gal-gadot

گمانه زنی‌های بسیار زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد که آنایا نقش کدام شرور دنیای DC را در فیلم ایفا خواهد کرد. بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که او نقش سرس (Circe) را خواهد داشت، کاراکتری از دنیای DC که دشمن Wonder Woman است و بر پایه ساحره اساطیری یونانی با همین نام خلق شده‌است. برخی دیگر از طرفداران نیز فکر می‌کنند که آنایا یا نقش دکتر سایبر (Dr. Cyber) را خواهد داشت یا Baroness von Gunther. یک امکان دیگر نیز وجود دارد که بر اساس مصاحبه آنایا در مورد کوتاهی نقشش و تریلر مشاهده شده می‌توان به آن رسید و آن این است که او به طور کلی نقشی جدید خواهد داشت.

با اینکه آنایا بازیگر چندان شناخته شده‌ای در آمریکا نیست ولی این اولین تجربه او در یک فیلم بزرگ نیست. او در سال ۲۰۱۱ در کنار آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در فیلم هیجانی-روانی The Skin I’m In به ایفای نقش پرداخته‌است. او همچنین نقش یکی از عروس‌های دراکولا را در فیلم Van Helsing در سال ۲۰۰۴ داشته‌است. او از زمان شروع حرفه بازیگری خود در نقش‌های مکمل بسیاری حضور داشته‌است ولی این فیلم می‌تواند فرصتی بزرگ برای این بازیگر برای به نمایش گذاشتن استعداد خود باشد.

Wonder Woman در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

 

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.