جاش گد و سینتیا اریوو در فیلم موزیکال Rip Van Winkle بازی می‌کنند

5 March 2019 - 21:30

بازیگر برنده جایزه تونی، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) با جاش گد (Josh Gad) که نامزد جایزه تونی شد، برای بازی در فیلم موزیکال Rip Van Winkle که داستان عامیانه‌ آمریکایی است، هم‌بازی شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو برادران وارنر به تازگی با آماندا ایدوکو (Amanda Idoko) برای نوشتن فیلم و کیت اندرسون (Kate Anderson) و الیسا سمسل (Elissa Samsel) برای آهنگسازی این فیلم، قرارداد بسته است. این دو در فیلم Frozen Adventure با گد همکاری داشته‌اند.

گد این فیلم را به همراه دن لین Dan Lin) و جاناتان ایریچ (Jonathan Eirich) می‌سازد. رایان هالپرین (Ryan Halprin) تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

فیلم Rip Van Winkle داستان کوتاهی نوشته‌ی واشینگتون ایروینگ (Washington Irving) است که The Legend of Sleepy Hollow‌ را نیز نوشته که داستان انقلاب آمریکا است که فضای افسانه‌ای دارد.

این داستان درباره روستایی است که به خواب می‌رود و چند دهه بعد بیدار می‌شود و انقلاب آمریکا را از دست می‌دهد. او یک همسر غرغرو هم داشت و چیزهای شیرین خیلی دوست داشت. و نُه مرد که داخل کوه بولینگ بازی می‌کردند باعث رعد و برق شدند.

جزئیات فیلم‌نامه گد هنوز اعلام نشده است.

اریوو برنده جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم The Color Purple شد و سال گذشته در درام جنایی Widows ساخته استیو مک‌کویین (Steve McQueen) و فیلم مهیج Bad Times بازی کرد. او در فیلم Harriet، زندگی‌نامه هریت تومن که صدها برده را آزاد کرد، ایفای نقش خواهد کرد.

گد که در فیلم موفق Murder on the Orient Express بازی کرده، در انیمیشن Frozen 2 حضور دارد و چندین فیلم دیگر در دست بازی دارد: فانتزی دیزنی، Artemis Fowl و A Dog’s Journey یونیورسال.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.