اولین تصویر از فیلم موربیوس با بازی جرد لتو منتشر شد

6 March 2019 - 07:08

جرد لتو اولین تصویر از فیلم موربیوس (Morbius) و ظاهر خود در نقش مایکل موربیوس را منتشر کرد تا طرفداران بیش از پیش برای این فیلم هیجان‌زده شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سونی در دومین گام جهت گسترش دنیای سینمایی شخصیت‌های منفی دنیای اسپایدرمن قصد دارد تا فیلمی از شخصیت موربیوس خون‌آشام زنده با بازی جرد لتو عرضه کند. موربیوس داستان یک بیوشیمی‌دان است که در تلاشی ناموفق جهت درمان بیماری خونی خود، تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود. حالا لتو به تازگی تصویری از خود در ست فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده که با اینکه چندان واضح نیست، اما قطعا در هرچه بیشتر هیجان‌زده کردن طرفداران موثر است. تصویری که می‌توانید آن را در ادامه ببینید:

به نظر می‌رسد این تصویر از موربیوس پیش از تبدیل شدن او به یک خون‌آشام باشد چرا که لتو در این تصویر گریم عادی و نه چندان عجیبی دارد. هنوز اطلاعات چندانی از فیلم مانند تاریخ عرضه آن مشخص نشده است اما طبق اخبار منتشر شده، برک شارپلس (Burk Sharpless) و مت سازاما (Matt Sazama) وظیفه نگارش این فیلمنامه را عهده‌دار هستند و حضور آدریا آریونا (Adria Arjona) در نقش مارتین بنکرافت در این فیلم تایید شده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.