همکاری برد پیت و کمپانی Annapurna در ساخت فیلم مهیج The Silent Patient

6 March 2019 - 09:00

کمپانی Annapurna پس از همکاری در ساخت فیلم‌های اسکاری Vice «معاون» و If Beale Street Could Talk «اگر خیابان می‌توانست حرف بزند» حالا با کمپانی Plan B متعلق به برد پیت (Brad Pitt) در ساخت اقتباس The Silent Patient «بیمار ساکت» از روی رمانی پرفروش همکاری خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان مهیج نوشته‌ی الکس مایکلایدز (Alex Michaelides) داستان آلیشیا برنسان، نقاشی مشهور را دنبال می‌کند که با عکاس مدلینگی پرکار ازدواج کرده که خانه‌ای بزرگ در یکی از بهترین مناطق لندن دارد. یک شب، شوهر او از یک مراسم مدلینگ دیر به خانه برمی‌گردد، و آلیشیا پنج بار به او شلیک می‌کند و پس از آن هیچ حرفی نمی‌زند. سرپیچی آلیشیا برای حرف زدن یا توضیح کارش او را به رسوایی می‌کشاند، ارزش آثارش را به شدت افزایش می‌دهد، و او یعنی بیمار ساکت در واحدی امنیتی در لندن ساکن می‌شود. تئو فیبر یک روان‌درمانگر جنایی است که مدت زیادی منتظر بوده تا با آلیشیا ملاقات کند. تصمیم او برای به حرف آوردن آلیشیا و آشکار کردن معمای اینکه چرا او به همسرش شلیک کرده، تئو را وارد مسیری پیچیده از انگیزه‌های خودش می‌کند – جستجویی برای حقیقت که او را از درون از پا درمی‌آورد.

این رمان اولین اثر مایکلایدز است که خیلی زود به رمانی پرفروش هم تبدیل شد. این اولین کتاب منتشرشده توسط انتشارات Celadon Books است.

در سال ۲۰۱۷ کمپانی Plan B قراردادی سه ساله با Annapurna بست. این دو کمپانی طی این قرارداد تولید پروژه‌ی بدون نام میراندا جولای (Miranda July) را نیز برعهده داشته‌اند. کمپانی Plan B که تهیه کننده‌ی فیلم‌های برنده‌ی اسکار ۱۲Years a Slave «دوازده سال بردگی» و Moonlight «مهتاب» بوده توسط پیت، دید گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) مدیریت می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.