کنار گذاشتن مگان مارکل از سریال Suits در پایان فصل هشتم

6 March 2019 - 10:00

شاید ریچل زین با بازی مگان مارکل (Meghan Markle) طی قسمت پایانی فصل هفتم سریال Suits «سوتس» این سریال را ترک کرده باشد، اما یکسال طول کشید تا به صورت کامل از سریال کنار گذاشته شود. مارکل نقش دستیار حقوقی معتبری را طی چندین سال در این سریال بازی کرد و یکی از شش شخصیت اصلی این سریال حقوقی محصول شبکه USA بود. پس از پیوندی عاشقانه با مایک راس (با بازی پاتریک جی آدامز (Patrick J. Adams)) شاگرد هاروی اسپکتر (با بازی گابریل مکت (Gabriel Macht)) این دو بالاخره به هم رسیدند، ازدواج کردند و سریال را ترک کردند. جدایی مارکل از سریال به دلیل ازدواجش با شاهزاده هری پس از چند سال دوستی مخفیانه بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ادامه دادن سریال Suits پس از جدایی نیمی از شخصیت‌های اصلی خودش (آدامز، مارکل و جینا تورس (Gina Torres)) حرکتی شجاعانه برای USA بود. بخش مهمی از جذابیت سریال ناشی از روابط متقابل عالی بین شخصیت‌های اصلی بود، که گل سرسبد آن‌ها رابطه‌ی شاگرد و مربی بین هاروی و مایک بود. اما با مشکلات زیادی که سرراه مایک و ریچل پیش آمد، جدا کردن آن‌ها از یکدیگر منطقی نبود، به همین دلیل آدامز نیز مجبور شد سریال را ترک کند. از نظر داستانی این زوج به سیاتل نقل مکان کردند جایی که قرار بود زندگی جدیدی را آغاز کنند. اما با اینکه یکسال از خداحافظی آن‌ها با سریال می‌گذرد، شخصیت مارکل به تازگی در قسمت پایانی فصل هشتم از این سریال کنار گذاشته شده است.

در ابتدای فصل هشتم، شرکت حقوقی اسپکتر لیت با شرکت حقوقی رابرت زین پدر ریچل (با بازی وندل پیرس (Wendell Pierce)) ادغام شد، که منجر به معرفی شخصیت سامانتا ویلر با بازی کاترین هیگل (Katherine Heigl) شد. اما به جز این، نگه داشتن رابرت به عنوان شخصیتی ثابت در سریال پس از جدایی دخترش این حس را به مخاطب القا می‌کرد که مایک و ریچل واقعا به سیاتل رفته و امکان دارد دوباره به سریال برگردند. در فصل هشتم، حضور رابرت در این شرکت به سریال اجازه می‌داد در زمان‌های مختلفی بحث این زوج را پیش بکشد – چیزی که انتظار می‌رفت در آینده‌ی سریال هم ادامه داشته باشد.

سپس در قسمت پایانی فصل هشتم رابرت مجبور شد برای نجات شرکت بازنشسته شود، که باعث شد ردپای مارکل و ریچل هم از سریال پاک شود. در حرکتی داستانی شبیه همان اتفاقی که هنگام کنار گذاشتن جسیکا پیرسون با بازی تورس از سریال پیش آمد، رابرت تقصیر کاری که هاروی کرده بود را به گردن گرفت. برای توجیه این قضیه، Suits همزمان آشکار کرد رابرت احساس می‌کند در قتل سارقی که از سامانتا دزدی کرده و رابرت او را به زندان انداخته بود مقصر است. و به طرز عجیبی، نجات هاروی او را از بار سنگینی که به دوش می‌کشد رها می‌کند. حالا که رابرت دیگر عضوی از این شرکت نیست، پس سریال نیازی هم به ریچل ندارد.

فصل نهم Suits آخرین فصل این سریال خواهد بود، پس بازگشت یکی از این دو شخصیت یعنی آدامز در این فصل هنوز وجود دارد. شاید منطقی باشد سریال برای آخرین وداع او را در فصل پایانی وارد داستان کند. همچنین چون پخش سریال اسپین‌آف Pearson «پیرسون» با بازی تورس در نقش اصلی اواخر امسال آغاز خواهد شد، این احتمال وجود دارد او هم حضور کوتاهی در سریال اصلی داشته باشد، تا شاهد یک تجدید دیدار در فصل پایانی سریال Suits باشیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.